جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 شهريور 1395     
حریق ساختمان پنج طبقه در خیابان ملت

 

آتش سوزی در انبار چوب‎ مشهد

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک ساختمان پنج طبقه در مرکز پایتخت خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا در این‌باره گفت: در ساعت 18:35 روز گذشته یک مورد حادثه حریق به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تانکر آب و تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان ملت اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک ساختمان پنج طبقه اداری رخ داده و کانون آتش واحدی 100 متری در طبقه سوم این ساختمان است که به محلی برای انبار کردن لوازم یدکی تبدیل شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق گفت: در دیگر طبقات این ساختمان نیز واحدهایی با کاربری اداری و انبار قرار داشت که شعله‌های آتش‌در حال سرایت به آنها بود به همین دلیل آتش نشانان هم‌زمان با ایمن‌سازی محل و قطع برق و گاز ساختمان از سرایت آتش به دیگر بخش‌ها جلوگیری کرده و مدتی بعد نیز موفق به اطفای کامل حریق شدند.

ملکی همچنین از نجات سه تن از افراد حاضر در این ساختمان از میان دود و شعله‌های آتش‌خبر داد و افزود: آتش نشانان این سه نفر را به پشت بام منتقل کرده و پس از اتفای کامل حریق به سطح زمین انتقال دادند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: عوامل آتش نشانی پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 19:53 به عملیات خود خاتمه دادند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: