جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 شهريور 1395     
همکاری بانک ملی و کمیته امداد

 

بانک ملی ایران

 

مدیرعامل بانک ملی ایران و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این جلسه که جمعی از مسئولان ارشد بانک و کمیته امداد امام‌خمینی(ره) نیز درآن حضور داشتند، حسین‌زاده طی سخنانی گفت: از زمان تشکیل کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، بانک ملی ایران در کنار آن بوده و این دو سازمان دوشادوش یکدیگر پیش رفته‌اند و این برای بانک ملی ایران یک افتخار است.

وی افزود: مسئولیت کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمتگزاری به اقشار محروم جامعه است و بانک ملی ایران نیز که متعلق به تک‌تک مردم ایران و نظام جمهوری‌اسلامی است به خود می‌بالد که در کنار این کمیته به ملت شریف و بزرگ ایران ارایه خدمت می‌کند. 

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه‌داد: ما در بانک ملی ایران با عشق ‌و علاقه کارهای مربوط به کمیته امداد امام خمینی(ره) را انجام می‌دهیم و به این کار به عنوان یک وظیفه نگاه نمی‌کنیم بلکه آن را ذخیره و ثوابی می‌دانیم که خداوند این توفیق را نصیب ما کرده که بتوانیم گره از کار نیازمندان بگشاییم. 

حسین‌زاده گفت: بانک ملی ایران خود را با کمیته امداد امام خمینی(ره) عضو یک خانواده می‌داند و برای انجام اقداماتی که موفقیت این کمیته را در پی داشته باشد، آمادگی داریم. 

در ادامه این جلسه فتاح گفت: کار با ارزش بانک ملی ایران در قبال کمیته امداد امام‌خمینی(ره) تجربه بسیار موثر و مفیدی است که می‌تواند الگوی بقیه بانک‌ها و موسسات قرار بگیرد و انصافا در این شرایط حساس کشور، کار بانک ملی ایران برای کمک به  نیازمندان ارزشمند و قابل تقدیر است. 

فتاح گفت: پارسال از مجموعه بانک‌ها ۱۲۵۰میلیارد تومان به کمیته امداد پرداخت شده که در این میان بانک ملی ایران بیشترین کمک را با اعتبار ۲۹۰ میلیارد تومان داشته و این مبلغ حدودا به ۳۵ هزار مددجو ارایه شد که متوسط مبلغ داده شده کمتر از ۱۰ میلیون تومان بوده و عمدتا به صورت وام اشتغال پرداخت شده است. 

وی افزود: با اجرای تعهد ۳۰۰ میلیارد تومانی بانک ملی ایران در سال ۹۵ افراد نیازمند بیشتری بهره‌مند می‌شوند و گره از کار گرفتاران بسیاری گشوده می‌شود و مطمئن باشید که این کار ثواب اخروی و دنیوی برای این بانک خواهد داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: