جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 شهريور 1395     
جزئیات برنامه‌های روز «داروساز»

دبیر انجمن داروسازان ایران گفت: داروسازان، حلقه‌ای میان طب، صنعت، دانشگاه، بیماران و جامعه برقرار ساخته‌اند تا بتوانند علاوه بر ارتقاء سلامت جامعه و ترویج مبانی زندگی سالم و مراقبت‌های سلامت، نسبت به پیشبرد اهداف نظام بهداشت و درمان کشور موثر باشند.

تسنیم: سید مهدی سجادی  با اشاره به روز پنجم شهریور اظهار داشت: این روز به مناسبت زادروز محمد زکریای رازی، دانشمند نام دار ایرانی و تحول آفرین در جهان علم، به نام روز داروساز نام گذاری شده و ما تلاش می‌کنیم در این روز، جایگاه واقعی گروه‌های مختلف دارو سازان در نظام درمانی کشور را مورد تاکید و توجه قرار دهیم.


دبیر انجمن داروسازان ایران ادامه داد: داروسازان، حلقه رابط میان طب، صنعت، دانشگاه، بیماران و جامعه برقرار ساخته‌اند تا بتوانند علاوه بر تلاش در مسیر ارتقاء سلامت جامعه و ترویج مبانی زندگی سالم و مراقبت‌های سلامت، نسبت به پیشبرد اهداف نظام بهداشت و درمان کشور موثر باشند.

سجادی تصریح کرد: در چهارمین روز از هفته دولت که با روز داروساز مصادف است، بنا بر سنت هر ساله، تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی، بخش جدایی ناپذیر از برنامه جامعه داروسازی است. ما علاوه بر روح معنویت و عرفان حضرت امام، خدمت صادقانه به مردم، تلاش همه جانبه برای رشد علمی، همت مضاعف برای بهبود شرایط زندگی جامعه و تحکیم روح ایثار و فداکاری را در این روز ارج می‌نهیم.

دبیر انجمن داروسازان ایران تصریح کرد: جامعه داروسازی در این روز با حضور در حرم مطهر امام راحل با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطر رهبر کبیر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی خواهند داشت و در ادامه به‌منظور تجلیل از رشادتها و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را زنده نگه می دارند.

سجادی ادامه داد: در ساعات پایانی روز داروساز نیز جمع زیادی از داروسازان کشور در سالن همایش‌های رازی دور هم جمع شده و «جشن روز داروساز» را با حضور چهره‌های نامدار این حوزه برگزار می‌کنند

دبیر انجمن داروسازان ایران در پایان خاطرنشان کرد: در مراسم جشن روز داروساز از تعدادی از داروسازان برگزیده کشور با حضور مسئولین مربوطه تجلیل به‌عمل خواهد آمد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: