جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 شهريور 1395     
نباید کسی به حریم حرم امام رضا(ع) توهین کند

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: رعایت حرمت حرم امام رضا علیه السلام یک امر پذیرفته شده برای همه ایرانی هاست. این اصل پذیرفته شده ای است و نباید کسی به این حریم توهین کند.

ثامن پرس: حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان  پیرامون برگزاری کنسرت در شهر مشهد و انتقادات بیش از حد به آیت الله علم الهدی گفت: من در جریان جزئیات مسائل مشهد به ویژه در ارتباط با کنسرت برگزار کردن در مشهد نیستم. لذا نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

وی با بیان این که نفس این که ما برای حرم امام رضا علیه السلام حریم قائل باشیم، حرف درستی است اظهار داشت: چادر گذاشتن در هیچ کجای کشور ما اجباری نیست ولی آنجا به حرمت امام رضا علیه السلام همه پذیرفته اند، با چادر بروند.

پناهیان ادامه داد: رعایت حرمت حرم امام رضا علیه السلام یک امر پذیرفته شده برای همه ایرانی هاست. این اصل پذیرفته شده ای است و نباید کسی به این حریم توهین کند.

وی با اشاره به این که به جزئیات این مسئله ورود نمی کنم بیان کرد: باید برای حرم امام رضا علیه السلام حرمتی قائل بود چون این موضوع یک اصل مسلم است. این که مصادیق این حرمت و حریم نگه داشتن برای حرم چیست؛ مسائلی است که بزرگان شهر می دانند که در مورد آن تصمیم بگیرند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: