جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 شهريور 1395     
معمای قتل شبانه در بهارستان

پنج پسر که در جریان قتل شبانه یک جوان بازداشت شده‌اند صبح دیروز پس از انتقال به دادسرای جنایی تهران ادعاهای عجیبی درباره قتل مطرح کردند.
روزنامه ایران: پنج پسر که در جریان قتل شبانه یک جوان بازداشت شده‌اند صبح دیروز پس از انتقال به دادسرای جنایی تهران ادعاهای عجیبی درباره قتل مطرح کردند.
 
 صبح دیروز 5 مرد جوان که شنبه شب بازداشت شده بودند برای تحقیق درباره قتل پسر 25 ساله به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. دو تن از متهمان پرونده که سرنشینان خودروی 206 و از دوستان مقتول هستند، در رابطه با علت دستگیری‌شان گفتند: شب گذشته به همراه دوست‌مان «کامران» برای صرف شام بیرون رفته بودیم. بعد از شام هم تصمیم گرفتیم که کمی در خیابان‌ها بگردیم. اما در راه بازگشت در حوالی میدان بهارستان، ناگهان چند مرد ناشناس که چاقو و قمه داشتند راه را بر ما سد کردند. درحالی که تصور می‌کنیم آنها ما را با افراد دیگری اشتباه گرفته بودند زمانی که قمه و چاقو را در دستان آنها دیدیم سوار بر خودرو شده و فرار کردیم. اما ناگهان متوجه شدیم کامران – مقتول – که روی صندلی جلو نشسته بود چاقو خورده است.
 
خیلی سریع او را به بیمارستان شفا یحیائیان منتقل کردیم اما متأسفانه او به علت شدت خونریزی جان سپرده بود.
 
اما سه متهم دیگر که یکی از آنها از ناحیه پا آسیب دیده در تحقیقات گفت: در حال عبور از خیابان بودیم که با خودروی 206 تصادف کرده و با کمک دوستانم به بیمارستان شفا یحیائیان منتقل شدم. اما در بیمارستان زمانی که فهمیدند با خودروی 206 تصادف کرده‌ام هر سه نفرمان را بازداشت کردند.
 

این درحالی است که در بازرسی بدنی از پنج پسر جوان 4 قمه کشف شده که 2 قمه برای سرنشینان خودروی 206 و دو قمه دیگر متعلق به سه پسر دیگر است.
تحقیقات برای رازگشایی از قتل پسر جوان در خودروی206 ادامه دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: