جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 31 مرداد 1395     
معاون شهردار تهران:
بهره برداري از پایانه شرق تا بهار ٩٦

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، صبح امروز جمعي از معاونان شهردار و مديران ارشد شهرداري تهران از روند پيشرفت پروژه پايانه جديد شرق تهران بازديد كردند .

 

معاون حمل ونقل و ترافيك شهردار تهران در جلسه پاياني اين بازديد به لزوم تسريع در روند ساخت اين پايانه تاكيد كرد و گفت: پايانه ها از نقش اساسي در جابه جايي هاي بين شهري برخوردارند و پايانه جديد شرق مي تواند افق تازه اي را در تقويت ارتباط پايتخت با پهنه شمالی و شرقي كشور ايجاد کند
 
حسيني با بيان اينكه  پايانه شرق قديم مشكلات زیست محيطي بسياري اعم از الودگي هوا و صدا بوجود اورده است، گفت : پايانه جديد ، پاك تعريف شده به طوری که تفكيك ها و سطوح به گونه اي طراحي شده كه كمترين الودگي صدا و هوا را داشته باشد. در این راستا هم با شركت هاي دانش بنيان هماهنگ شده كه آلودگي اگزوز اتوبوس ها نيز پالايش شود.
وي تصريح كرد: با توجه به اينكه پايانه جديد در نزديكي پارك سرخه حصار است، تلاش شده با در نظر گرفتن تمامي ملاحظات زيست محيطي ، قطعه اي نا متناسب در اين محدوده نباشد .
معاون شهردار تهران با اشاره به اينكه پروژه پايانه شرق جديد تاكنون ٥٠ درصد پيشرفت داشته است، تاكيد كرد: با تمهيدات و برنامه ريزي هايي كه در اين بازديد صورت گرفت ، مقرر شد در بهار ٩٦ پايانه شرق جديد به بهره برداري برسد .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: