جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 31 مرداد 1395     
امتداد خط5 بی.آر.تی تا منطقه22

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از راه اندازی خط اتوبوس فرا منطقه ای در محور میدان  جمهوری – شهیدکلاهدوز در آینده ای نزدیک خبر داد .  

 

پیمان سنندجی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی یکی از راهبردهای جدی مجموعه مدیریت شهری است، گفت: از ابتدای سال جاری احداث 5خط فرامنطقه ای با طول 54 کیلومتر در پایتخت آغاز شد که تاکنون 4 خط فرا منطقه ای در مسیرهای شهید بهشتی - شهید مطهری ، میدان راه آهن - شهرک والفجر، هفت تیر- صادقیه و پایانه بیهقی - ابتدای فردوسی احداث شده است .

وی از راه اندازی تنها خط باقیمانده از توسعه خطوط فرا منطقه ای در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: خط 5 در مسیر میدان جمهوری - کلاهدوز به زودی احداث می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه خطوط بی آر تی (اتوبوس های پرسرعت) در دسته دوم سیستم یکپارچه حمل ونقل عمومی قرار دارند، اظهارکرد: در ابتدا راه اندازی 10 خط بی ار تی را وعده کرده بودیم که این مهم محقق شد و پس از آن گسترش و امتداد خطوط بی ار تی را در دستور کار قرار دادیم، به طوری که خط 10 بی ار تی که از دانشگاه علوم تحقیقات آغاز و به میدان آزادی ختم می شد، اکنون تا ایستگاه نعمت آباد در منطقه 18 امتداد یافته است .

سنندجی تاکید کرد: امتدا خط بی ار تی رسالت –آرژانتین نیز در دستور کار قرار دارد، به طوری که این خط از آرژانتین تا منطقه 22 امتداد می یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تردد اتوبوس در تونل های شهری از جمله تونل رسالت ممنوع است، به منظور گسترش و امتداد خط بی ار تی رسالت-ارژانتین تا منطقه 22 بررسی مسیر جایگزین در دست مطالعه است که پس از اتمام مطالعات و تصویب آن به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: