جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 مهر 1393     
برنامه های شاهراه دوچرخه سواری شهردار لندن به تعویق افتاد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، با توجه به تمرکز رسانه ها به مسیر 29 کیلومتری شرق به غرب مخصوص دوچرخه ها و نگرانی از آن که این طرح بلندپروازانه به خاطر خوب جلوه دادن بوریس جانسون قبل از پایان دوران مسئولیتش در سال 2016 با سرعتی اجباری پیش برود دو برنامه دیگر وی یعنی شاهراه های دوچرخه سواری متوقف شده و باقی آن ها به تعویق افتاده اند.

شهردار لندن تایید کرده است که اکنون برنامه شاهراه 6 (CS6) از Penge به این شهر و شاهراه 12 (CS12) از شرق Finchley/ Muswell Hillبه Angel اکنون از دستور کار وی حذف شده است.

در عین حال گزارش عملکرد مالی و کاربردی جدیدترین سیستم حمل و نقل لندن (TfL) نشان می دهد که CS11 و CS4 دیرتر از زمان پیش بینی شده تکمیل خواهند شد. هم چنین گفته می شود که در مورد CS9 از Hounslow ابهام وجود دارد.

اکنون بیش از پنج سال از زمان رونمایی دو شاهراه ابتدایی از 12 مورد درنظر گرفته شده توسط شهردار می گذرد اما در حال حاضر تنها 4 مورد آن ها در دست احداث هستند و پروژه معروف CS2 به سرمایه گذاری 25 میلیون پوندی نیاز دارد.

در این میان سیستم حمل و نقل لندن است که به خاطر پر زحمت بودن و عدم تطابق با دوچرخه سواری قربانی می شود. گفته می شود که ایجاد تغییرات عمده در حمل و نقل روندی طولانی مدت و آرام است مخصوصا اگر بخواهیم همه چیز به درستی پیش برود. البته نباید اشتباه کرد چرا که شاهراه دوچرخه سواری پروژه ای اساسی است.

طول زیاد و تاثیر این طرح بر دیگر کاربران جاده و عابران پیاده منجر به نام گذاری آن به عنوان تغییر دهنده روند حمل و نقل در لندن شده است. پیش بینی می شود این طرح بتواند میزان ترافیک مرکز شهر را تا حدود 15 درصد کاهش دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: