جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 مرداد 1395     
رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس:
لزوم نوسازی ناوگان فرسوده و عمومی شهر تهران امری ضرروی است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس در خصوص لزوم ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه حمل و نقل عمومی گفت: دولت در برابر نیازهای مردم موظف است لذا باید به تمامی احتیاجات مردم به نحو احسن پاسخ دهد.

امیر خجسته در ادامه گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز، اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی و نیازهایی که در کشور وجود دارد و آن چیزی که در حال حاضر مشاهده می گردد، متاسفانه شرایط مطلوبی در بخش حمل و نقلی دیده نمی شود.

وی در ادامه افزود: قالب خودروها مخصوصا اتوبوس های سطح شهر فرسوده هستند و به نوسازی نیاز دارند که البته این موضوع بسیار مهم است و باید در اولویت امور قرار گیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ما از نامناسب بودن اوضاع بخش حمل و نقل کشور مطلع هستیم لذا در این زمینه به رسیدگی، ترمیم و نوسازی به خصوص در کلانشهر تهران نیاز مبرم وجود دارد.

وی در خاتمه در خصوص لزوم کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها به خصوص در تهران، خاطرنشان کرد: مبحث آلودگی هوا و آلایندگی بحث جداگانه ای است که به طور کامل باید مورد بررسی قرار گیرد و باید برای مقابله با این معضل چاره ای اندیشید و به طور حتم این موضوع مستلزم مدیریت جدی و پیگیر دولت می باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: