جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 مهر 1393     
میز آموزش شهروندی در مناطق 22 گانه تشکیل می شود

 به گزارش  گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری اداره کل مشارکت های شهروندی معاونت اجتماعی شهرداری تهران از تشکیل میز اموزش شهروندی در مناطق 22 گانه شهرداری تهران خبر داد و گفت :زین پس موضوعات اموزشی در حوزه های اجتماعی،ترافیکی و خدمات شهری در میزهای اموزش شهروندی بررسی خواهد شد .

علوی با اشاره به اینکه شهرداری تهران یکی از موثر ترین ارگان ها در حوزه فعالیت های اجتماعی است تصریح کرد :با توجه به اینکه اماکن عمومی ،معابر ، در دست شهرداریست می توان به بهترین صورت از ظرفیت های ارگان های مختلف در زمینه ارتقا فرهنگ اجتماعی،ترافیک و خدمات شهری استفاده کرد .

وی با بیان اینکه شهرداری باید اموزشهای موثرتری را ارایه دهد گفت :با شناسایی ظرفیت های مناطق مقرر شد میزهای اموزش شهروندی با حضور شهرداران مناطق ،معاونین حوزه در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران تشکیل و در ان با بررسی چالش های فرهنگی در تمامی حوزه ها عملکرد مشخص و دستورالعمل جدی مطرح و به مرحله اجرا گذاشته شود .

به گفته علوی موضوعات اموزشی در حوزه های اجتماعی،حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری با حضور شهرداران مناطق تبیین شده و به مرحله اجرا در سراهای محلات خواهند رسید .

وی با تاکید بر اینکه اموزش های شهروندی به زودی یکپارچه خواهند شد تصریح کرد جشنواره مشکات یکی از ابزارهای معاونت اجتماعی به منظور ارتقا فرهنگ عمومی شهروندان است بطوریکه مشکات نه تنها مسابقه نیست بلکه فرایندی است اموزشی که شهرداری از طریق ان موضوعات ترافیکی اجتماعی و خدمات شهری را به شهروندان ارایه می کند .

به گفته علوی در سال جاری سی دی اموزشی مدیریت پسماند به همراه کتب درسی به اموزش و پرورش داده شده تا در تمامی مدارس شهر تهران توزیع شود همچنین کتابی با موضوع ترافیک در حال تدوین است که در سال اینده به مدراس شهر ارایه می شود .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: