جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 مرداد 1395     
امنیت ایران در برابر داعش

چند روز پیش درخبرها ذکر شد که یک گروهک وابسته به داعش درغرب کشور با همکاری نهادهای امنیتی واطلاعاتی شناسایی و معدوم شدند.

روزنامه آرمان؛ علاء‌الدین بروجردی*: چند روز پیش درخبرها ذکر شد که یک گروهک وابسته به داعش درغرب کشور با همکاری نهادهای امنیتی واطلاعاتی شناسایی و معدوم شدند. دیگر برکسی پوشیده نیست که گروهک‌های تروریستی از جمله داعش ساخته‌وپرداخته دست آمریکایی‌ها و مورد حمایت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان منطقه‌ای و اروپایی آنهاست. امروز این پدیده تبدیل به یک بحران برای خود غربی‌ها شده است.
 
از سوی دیگر غربی‌ها در یک حالت سردرگمی نسبت به امنیت ایران قرار دارند. به‌رغم پشتیبانی غربی‌ها از داعش فضای آرام و پایداری در جمهوری اسلامی مشاهده می‌شود و آنها تاکنون نتوانسته‌اند موفق به انجام عملیاتی در درون مرزهای ایران شوند. به دام افتادن اعضای گروهک‌های تکفیری در ایران برای چندمین بار است که صورت می‌گیرد. این تیم‌های تروریستی از رقه سوریه یا موصل عراق و دیگر مناطق تحت اشغال داعش به ایران اعزام و وارد می‌شوند که اخیرا گروهی از آنها در عملیاتی که نیروهای ما انجام دادند، در کرمانشاه معدوم شدند. غربی‌ها مدعی هستند که برخی از سران داعش در ایران زندگی می‌کنند.
 
سوال ما از آنها این است که افرادی که به‌تازگی اعدام شدند، چه کسانی بودند؟ همه اینها تروریست بودند، اما غربی‌ها به این اعدام‌ها معترض هستند. معنی اینگونه موضع‌گیری‌ها چیست؟ اینکه ما تروریست‌های نشانه‌دار را که چندین‌بار عملیات تروریستی انجام داده‌اند، طبق قانون اسلامی به سزای اعمالشان رساندیم، چرا برای غربی‌ها مایه ناراحت است و آنها در این باره موضع‌گیری می‌کنند؟
 
بر این اساس، نباید به هیچ وجه فریب شعارهای حقوق بشری غرب را خورد. رفتار غربی‌ها تعجب‌آور است. غربی‌ها خود ردپای مشخصی در برخی از اتفاقات منطقه دارند و با این حال، مدعی هستند که ایران چرا با برخی از تروریست‌ها برخورد کرده و اعضای این گروه‌ها را در ایران اعدام می‌کند. خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور مقام معظم رهبری و هوشیاری نیروهای مخلص گمنام امام زمان(عج) توانسته است هرگونه عملیات تروریستی از سوی این گروه‌ها را شناساسی و با سرعت آنها را معدوم کند.
 
سربازان گمنام امام زمان(عج) نشان داده‌اند که در هیچ نقطه ایران جایی برای جولان عناصر تکفیری وجود ندارد و مردم انقلابی ایران نیز همانند گذشته در راه استقلال وحفظ امنیت کشور مانند هشت سال جنگ تحمیلی در برابر هر گونه تجاوزی از جمله اقدامات تروریستی با هوشیاری کامل عمل می‌کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: