جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 مرداد 1395     
مردم آمریکا حامی توسعه حمل و نقل عمومی هستند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل عمومی آمریکا با همکاری سازمان حمل و نقل Mineta نتایج نظرخواهی اخیر در مورد ارزیابی حمایت عمومی از توسعه دسترسی به حمل و نقل عمومی را منتشر کرده است.

این ارزیابی ها نشان می دهند که 73 درصد از مردم آمریکا حامی استفاده از مالیات به منظور توسعه دسترسی و بهبود حمل و نقل عمومی هستند.

اکثر مردم بر این باورند که کنگره باید بودجه فدرال برای هزینه در زیرساخت های حمل و نقل عمومی را افزایش دهد. بر اساس این گزارش، طی رویکردی چند ساله و مداوم، حدود سه چهارم جمعیت آمریکا معتقدند که سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی نیازمند افزایش است.

مدیر سازمان حمل و نقل عمومی آمریکا، Valarie J. McCall گفت: "هر دو نامزد ریاست جمهوری در آمریکا نیز بر لزوم سرمایه گذاری برای زیرساخت ها به منظور پاسخ گویی به تقاضای عمومی تاکید دارند. این نظرخواهی نشان می دهد که آمریکایی ها می دانند که سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی ضروری است."

نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا بر سرمایه گذاری زیرساختی از جمله حمل و نقل عمومی تمرکز کرده اند چرا که این امر بر دسترسی به مشاغل و ایجاد شغل برای طبقه متوسط تاثیر به سزایی دارد. به عنوان مثال، هر 1 بیلیون دلار سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی بیش از 50 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند.

بر اساس این نظرسنجی، حدود 82 درصد مردم معتقدند که حمل و نقل عمومی راهی آسان برای جابه جایی است. 84 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده اند که حمل و نقل عمومی برای دسترسی به مناطقی مهم همچون محل کار، مدرسه و مراکز درمانی حیاتی است. حدود 80درصد نیز اعلام کرده اند که حمل و نقل عمومی با ایجاد دسترسی به محل کار به بهره وری سوخت و توسعه کمک می کند. هم چنین 67 درصد این افراد نیز اظهار داشته اند که حمل و نقل عمومی محیط زیستی پاک تر آلایندگی کم تر را در پی دارد.

 

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: