جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 مهر 1393     
پیاده راه های اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) توسعه می یابد

 به گزارش گروه عمران شهري شهرداری نیوز، شهردار منطقه 20 تهران از پیشرفت عملیات عمرانی پروژه پیاده راه شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و بهره برداری فاز اول آن در آینده نزدیک خبرداد.

منصورکتانباف در جریان بازدید میدانی از پروژه های عمرانی سطح  همان منطقه گفت: دومین پیاده راه شهرری از ورودی ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تا خیابان شهید قمی به طول 350 و عرض 42 متر امتداد یافته است که با توجه به روند صعودی پیشرفت عملیات عمرانی، بخشی از آن در آینده ی نزدیک به بهره برداری خواهدرسید.

کتانباف بر بهره گیری از طرح های ایرانی اسلامی تاکید کرد و افزود: سنگ فرش های منقش به طرح شمسه و رواق های پیش بینی شده در دو طرف مسیر، فضای این پیاده راه را متناسب با صحن و سرای داخلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می کند.

وی با اشاره به اینکه اولین پیاده راه در ضلع شمال حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) احداث شده و درحال بهره برداری است، اظهار داشت: موقعیت پیاده راه ضلع شرق به نحوی طراحی شده است که علاوه بر مشرف بودن به نمای گنبد سه امامزاده مقدس، دسترسی های مناسب بزرگراهی نیز دارد.

کتانباف به تعبیه مبلمان و المان های شهری مینیاتوری و نوین نیز اشاره کرد و افزود: به منظور تامین نیازهای روزانه زائران و مسافران، دوطرف این مسیر پیاده راه که مساحتی بالغ بر 15 هزار مترمربع دارد به مراکز تجاری و خدماتی اختصاص می یابد.

شهردار منطقه 20 در پایان گفت: این پروژه عمرانی بخشی از طرح توسعه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) محسوب می شود که در آینده فضاهای سبز تفرجگاهی، پارکینگ، مجتمع های خدماتی و ...نیز در این فضا جانمایی خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: