جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 مرداد 1395     
احداث نخستین پایانه اتوبوس های تندرو در منطقه 20

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، سید احمد صفوی در این باره گفت: نخستین پایانه اتوبوس های تندرو در منطقه 20 با وسعت بیش از 40 هزار مترمربع در جنب مترو جوانمرد قصاب که یکی از مهمترین ورودی های این منطقه محسوب می شود، در حال ساخت است.

وی به پیشرفت 50 درصدی این پروژه عمرانی ترافیکی اشاره کرد و افزود: بخشی از فضای پایانه جوانمرد قصاب به پارک سوار و پارکینگ عمومی اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه مجهزترین امکانات برای خطوط، ایستگاه ها، روشنایی و دیگر خدمات عمومی این پایانه پیش بینی شده است، افزود: ایستگاه های پایانی خط 9 سامانه اتوبوس های تندرو در منطقه 20 واقع شده و به 82 دستگاه اتوبوس دو کابین و 16 دستگاه اتوبوس تک کابین مجهز است.

 صفوی توسعه حمل ونقل عمومی را ازاولویت های مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: دسترسی آسان و سریع، وجود ناوگان مدرن و مجهز حمل و نقل عمومی و صرف کمترین زمان معطلی در ایستگاه ها از مهمترین عواملی است که موجب مشارکت شهروندان در استفاده از حمل و نقل عمومی می شود.

 وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و پرهیز از خودروهای شخصی همواره از مهمترین برنامه های مدیریت شهری در سال های اخیر بوده است، یادآور شد: استقبال گسترده شهروندان منطقه 20 از خط 9 اتوبوس های تندرو نشان از تحقق فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی دارد.  

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: