جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 مرداد 1395     
شهردار آستین به حمل و نقل ریلی فکر نمی کند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، طرح پیشنهادی حمل و نقل شهردار آستین، Steve Adler، هزینه ای حدود 720 میلیون دلار خواهد داشت.

 

 شهردار اعلام کرده است که حمل و نقل در آستین باید توسعه یابد. اما برخی فعالان حمل و نقل از وی درخواست کرده اند که فراتر از این برنامه پیش رود.

این بحث در کمیسیون حمل و نقل شهری پیش آمده و منظور از توسعه بیش تر، حمل و نقل ریلی سبک است. البته در سال 2014 پیشنهاد راه آهن شهری در آستین با رای اکثریت مردم رد شد. 57 درصد از رای دهندگان در این سال به این طرح رای منفی دادند. اما این بار گروهی از فعالان حمل و نقل بار دیگر این طرح را پیش کشیده اند.

به گفته این فعالان طرح مناسب برای آستین که به اکثر افراد خدمات ارائه داده و بیش ترین تاثیر را بر اقتصاد و پشتیبانی شغلی دارد همین حمل و نقل ریلی سبک است. بر اساس این طرح، مسیر ریلی پیشنهادی جدید با مسیرهای قبلی تفاوت داشته و از خیابان چهارم شروع شده و به شمال Lamar به سمت فرودگاه، سپس به سمت جنوب خیابان 183 می رسد. اما در حالی که این گروه بر مناسب بودن این مسیر معتقدند، شهردار چنین ایده ای ندارد.

شهردار آستین گفت: "پیشنهاد پروژه ریلی که ارائه شده می تواند دقیقا چیزی باشد که ما نیاز داریم اما مانند دیگر پروژه ها، به بحث و مناظره عمومی و خصوصی گذاشته نشده است."

به گفته وی نمی توان آینده آستین را بدون حمل و نقل ریلی سبک تصور کرد اما اکنون زمان مناسبی برای اجرای این پروژه نیست. در پروژه کنونی شهردار آستین سرمایه ای بالغ بر 500 میلیون دلار به طرح های جاده ای و خیابان های اصلی اختصاص دارد.

گفته می شود در پروژه شهردار برای اصلاحات پیاده روها و زیرساخت های دوچرخه سواری نیز هزینه زیادی خواهد شد اما تمرکز اصلی آن بر اصلاحات جاده ها است.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: