جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 مرداد 1395     
بلاتکلیفی وضعیت خطوط راه آهن پایتخت

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، معاون شهرداری تهران گفت: شرکت راه‌آهن و شهرداری تهران هیچ گونه تصمیمی برای ساختمان ایستگاه راه‌آهن اخذ نکرده‌اند.

 

ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورا‌های شهرداری تهران با اشاره به اینکه کمیته‌ای در شورای اسلامی شهر تهران برای وضعیت راه‌آهن تشکیل شده است، اظهار داشت: در حال حاضر برای وضعیت ساختمان ایستگاه راه‌آهن تصمیم‌گیری نشده است.

وی با بیان اینکه با یک تعامل سه جانبه به دنبال تصمیم‌گیری برای حذف خطوط راه‌آهن و انتقال آن به زیر زمین هستیم، افزود: شهرداری تهران آماده هر گونه همکاری با شرکت راه‌آهن برای رسیدن به یک تصمیم نهایی است، به همین دلیل پیشنهادات زیادی در خصوص انتقال خطوط راه‌‌آهن مطرح کرده است.

معاون شهردار با تاکید بر اینکه شهرداری تهران از تمام توان و اختیار خود برای توسعه شهر استفاده خواهدکرد، گفت:‌ مشکل شهرداری و شرکت راه‌آهن بر روی قیمت کارشناسی زمین بوده، به همین دلیل یک کارشناس مورد قبول 2 طرف انتخاب شده تا در خصوص این موضوع به جمع‌بندی رسیده و مشکلات را مرتفع کنیم.

امانی تاکید کرد: ‌در حال حاضر بیشتر مسیر خطوط راه‌آهن در منطقه 17 و 18قرار دارد، به همین دلیل باید منتظر بمانیم که در آینده در خصوص این موضوع به یک جمع بندی نهایی برسیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: