جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 مهر 1393     
در سال جاری تحولات چشمگیری در آموزش ترافیک صورت گرفته است

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک  شهری شهرداری نیوز ،معاون آموزش سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: در سالی که سال فرهنگ نام گذاری شده با اهتمام ویژه مدیریت شهری تحولات چشمگیری در مقوله آموزش ترافیک رقم خورد .

صبح امروز نخستین جلسه هم اندیشی معاونان حمل ونقل و ترافیک مدیران و مسولان پارک های آموزش مناطق 22 گانه در محل پارک ترافیک منطقه 5 برگزار شد .

شهرام جباری زادگان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه سال 93 سال فرهنگ نامگذاری شده كه در حوزه حمل ونقل و ترافیک و مدیریت شهری ارتقای فرهنگ ترافیک را با عزم جدی محقق کرده، گفت: در سال 93 تحولی چشمگیر در آموزش ترافیک در شهرتهران رقم خورده و امیدواریم به کمک سایر نهادها به مقصد نهایی برسیم .

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی خط سفید به عنوان نماد نظم و انضباط بسیار پررنگ در معقولات ترافیکی در سال 93 لحاظ شده است، گفت: شهرداری تهران بخصوص در حوزه ترافیک و رسیدگی به وضعیت خط سفید ، آموزش و ارتقای سطح کیفی مقوله خط سفید را در دستورکار قرار داده به طوری که تاکنون جلسات متعددی به این منظور برگزار شده است .

جباری زادگان با تاکید بر اینکه در بحث استانداردهای ترافیکی تنها در فرهنگ ترافیک مشکل نداریم، گفت: اساس مهندسی ترافیک و استانداردهای تعریف شده در معابر  نیز مشکل دار است لذا مشکلات درحوزه ترافیک به صورت بنیادی و ریشه ای باید برطرف شود.

به گفته معاون آموزش سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزاری جشنواره مشکات بخش اجتماعی را به ترافیک پیوند داد و همه دوستان در پارک های ترافیک و سرای محلات باید به منظور ارتقای سطح فرهنگ ترافیک درکلانشهر تهران اهتمام ویژه تری داشته باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: