جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 مرداد 1395     
المپیک بازار تتو کاران را سکه کرد

با برگزاری بازی های المپیک بسیاری از مردم و هواداران نسبت به خالکوبی 5 حلقه المپیک بر روی بدن خود علاقه نشان دادند.

باشگاه خبرنگاران: دوستداران ورزش در المپیک ۲۰۱۶ ریو برای ابراز علاقه خود به بازی های المپیک از راههای جدیدی استفاده می کنند. برخی می خواهند پنج حلقه المپیک را همیشه با خود داشته باشند، خالکوبی نشان اصلی المپیک هم این روزها خیلی رواج دارد.

به گزارش یورو نیوز ،یک طرفدار برزیلی می گوید که خالکوبی این نشان روی بدن می تواند برای تیمهای برزیل خوش شانسی بیاورد. وی می گوید: خیلی خوب است که بازی های المپیک در برزیل برگزار می شود. می خواهم برای اینکه عشق و علاقه ام را به ورزش و المپیک ریو را نشان بدهم، روی بدنم خالکوبی کنم.
 اینطوری نشان می دهم که خیلی طرفدار برزیل هستم. امیدوارم این کار مدالهای زیادی را برای ما به ارمغان بیاورد و ما هم جشن بگیریم، تجربه بی نظیری است.
کمیته بین المللی المپیک اخیرا گفته که ورزشکاران نمی توانند خالکوبی های تبلیغاتی با نشان مارکهای تجاری روی بدن خود داشته باشند.

آندرسون تیوسای هنرمند خالکوب در این باره گفت: با برگزاری مسابقات المپیک در اینجا، مردم می خواهند طرحهایی را روی بدنشان خالکوبی کنند که به المپیک ارتباط دارد: مثل تصاویر ورزشی یا حلقه های المپیک که نشان وحدت بین کشورهاست.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: