جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 مهر 1393     
قیمت گوسفند زنده

تسنیم: رییس اتحادیه فروشندگان گوشت با اشاره به نزدیکی به عید قربان گفت: ۶۰ هزار راس گوسفند برای عید قربان سال جاری در ۲۸ غرفه در میادین شهرداری تهران پیش بینی شده است.
علی خندان اظهار کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی در دام زنده وجود ندارد و کشتار در میادین زیر نظر دام‌پزشک و کاملا بهداشتی صورت می‌گیرد که اگر دام بیمار ذبح شود، معدوم شده و هزینه دام به مشتری برگشت داده خواهد شد.

وی ادامه داد: امکان خرید عموم مردم برای ذبخ در مکان‌های شخصی وجود دارد و در کنار آن افرادی که بخواهند گوشت خود را در اختیار بنیادهای خیریه قرار دهند وسیله انتقال در محل میادین شهرداری وجود دارد.

این فعال صنفی بیان کرد: با توجه به نیاز سال گذشته که 50 هزار راس دام ذبح شد در سال‌جاری این میزان به 60 هزار راس افزایش یافته است که در حال حاضر هر کیلو دام زنده گوسفندی 11 هزار تا 11 هزار و 500 تومان و دام سنگین 12 هزار تومان به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی تاکید کرد: قیمت هرکیلو گوشت خوب گوسفندی برای مصرف کننده 28 هزار تومان و گوساله مخلوط 29 هزار تا 30 هزار تومان است که احتمال دارد بنابر شرایط روز عید قربان قیمت دام زنده کیلویی 500 تومان تغییر داشته باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: