جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 مرداد 1395     
نامه‌ نوشتن احمدی‌نژاد به اوباما بی‌فایده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس حشمت الله فلاحت پیشه با تاکید بر اینکه توهین به هر شخصی تقبیح شده است، گفت: تخریب رئیس جمهوری غیر اخلاقی ترین کار سیاسی است که باید رفع شود.
 
برنا: «حشمت الله فلاحت پیشه» عضو کمیسیون امنیت ملی در مورد پخش شبنامه ها علیه رئیس جمهوری و دولت یازدهم گفت: فارغ از اینکه  چه کسی این شب نامه ها را نوشته است باید بگویم همه افراد دارای یک شان حقیقی هستند که لازم است مورد احترام قرار گیرد، اما علاوه بر شخصیت های حقیقی افرادی که در جمهوری اسلامی ایران دارای شان حقوقی هستند که توهین به آنها توهین به جامعه و مردم است.

حشمت الله فلاحت پیشه با تاکید بر اینکه توهین به هر شخصی تقبیح شده است، اظهار داشت: تخریب رئیس جمهوری غیر اخلاقی ترین کار سیاسی است که باید رفع شود.

وی همچنین در مورد برخی رفتارهای غیر متعارف مانند نامه نگاری های بین المللی از سوی افرادی که سمت و جایگاه تعریف شده ای ندارند، گفت: من به شخصه اعتقادم بر این است که دیپلماسی نامه نوشتن به رئیس جمهوری آمریکا آن زمان که احمدی نژاد رئیس جمهوری بود پاسخی نگرفت چه برسد به امروز که هیچ منصبی هم ندارد.

وی افزود: هر گونه رفتار سیاستمداران ایران که منجر به هجو و توهین طرف مقابل شود به ضرر ایران است به هر حال آقای احمدی نژاد دو دوره رئیس جمهور بوده است و قاعدتا باید بداند بخشی از شانیت های جمهوری اسلامی ایران نوع برخوردهایی است که صورت می گیرد.  

فلاحت پیشه خاطر نشان کرد: شخصا با هر عاملی که بزرگترین دزدی مالی بعد از انقلاب را تبدیل به یک امر جناحی کند، مخالف هستم و این نامه نیز به نظر می رسد بیشتر با هدف داخلی نوشته شده و معتقدم چنین رفتارهایی به سود منافع کشور نیست.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در پاسخ به این سوال که چقدر این رفتارها با انگیزه انتخابات صورت می گیرد، گفت: هرگونه رفتار از سوی افرادی که نام کاندیدا بر آنها هست در یک ساله قبل از انقلاب فعالیت انتخاباتی محسوب می شود و قطعا با هدف انتخاباتی صورت می گیرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: