جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 مهر 1393     
بهسازی 204 نقطه منطقه 4 در طرح استقبال از مهر 93

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز ، معاون فنی عمرانی منطقه4 گفت: منطقه4تهران از مناطق پیشرو در اجرای عملیات عمرانی طرح استقبال از مهر قرارگرفت.

محمد شیری ضمن اعلام این خبر با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر در منطقه4 گفت: بازه زمانی اجرای این طرح از 15 شهریورماه تا 15مهرماه در نظر گرفته شده است که با هماهنگی های انجام شده از طریق ادارت اجتماعی نواحی، اطلاعات مدارس را هرساله بروز می کنیم تا پس از شناسایی نقاط آسیب دیده، عملیات عمرانی در دستورکار قرار گیرد.

وی محور فعالیتهای طرح استقبال از مهر در معاونت فنی عمرانی منطقه را ایمن سازی و مناسب سازی معابر منتهی به مدارس دانست و افزود: براین اساس 204منطقه در 9ناحیه منطقه مورد شناسایی قرارگرفته است که با عملیات لکه گیری آسفالت، ترمیم جداول و مرمت پیاده روهای اطراف مدارس دردست مرمت قرار دارند.

علائی با اشاره به بررسی های بعمل آمده طی 10روز ابتدایی طرح استقبال از مهر در حوزه فنی -عمرانی در سطح شهر تهران،افزود:دراین بررسی معاونت فنی-عمرانی منطقه4تهران، نمره 75از 100را درمیان مناطق22گانه تهران کسب کرده است وبراین مبنا منطقه 4تهران جزء5منطقه برتر شهر در طرح استقبال ازمهر قرار گرفته است.

مقام معاون فنی عمرانی منطقه4، در ادامه میزان پیشرفت پروژه های منطقه4 را بدین شرح اعلام کرد: در بحث لکه گیری هندسی، 555/5مترمربع معبر آسیب دیده شناسایی شده که 535مترمربع آن مورد مرمت قرار گرفته است، همچنین115/5 متر نهر و جدول ، 25/233مترمربع پیاده روسازی ،5/55مترطول نوار حفاری بازسازی شده است و 24 مورد نیز همسطح سازی دریچه در منطقه عملیاتی شده است.

وی درپایان تاکیدکرد: در بازه زمانی طرح استقبال از مهر(15شهریور تا 15مهر)هیچگونه مجوز حفاری در سطح مناطق صادر نخواهد گردید

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: