جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 مرداد 1395     
مرگ خاموش سه پسر در ساحل خزر

سواحل دریای خزر در آخرین روزهای هفته گذشته سه قربانی گرفت. هر سه شناگر بدون توجه به تذکرهای امدادگران غریق نجات در محل ممنوعه مشغول شنا شده بودند که جان باختند.

روزنامه ایران: سواحل دریای خزر در آخرین روزهای هفته گذشته سه قربانی گرفت. هر سه شناگر بدون توجه به تذکرهای امدادگران غریق نجات در محل ممنوعه مشغول شنا شده بودند که جان باختند.

 
غرق شدن شناگر 13 ساله مشهدی
 
 نوجوان مشهدی چهارشنبه شب در محدوده شنای آزاد دریای بابلسر غرق شد. ساعت 20: 20  شب حادثه، نوجوان 13 ساله به نام اشکان‌الله وردی‌زاده در خیابان هفدهم شهرک خصوصی دریاکنار در محدوده شنای شهرک دریاکنار غرق شد.شاهدان حادثه گفتند همزمان با فریادهای خانواده پسرک نوجوان متأسفانه کسی نبود تا قربانی را نجات دهد.
 
جان باختن نوجوانی در آب های رودخانه دو هزار
 
پسر 12 ساله تربت جامی که همراه خانواده‌اش به مازندران سفر کرده بود عصر چهارشنبه با سقوط به رودخانه دو هزار تنکابن جان باخت.خانواده این نوجوان که در حاشیه رودخانه بودند متوجه سر خوردن او به داخل رودخانه نشده و دقایقی پس از غیبت او، جست‌و‌جو برای یافتن وی را آغازکردند.درپی اعلام این خبر به جمعیت هلال احمر، امدادگران گشت کشیک که همان نزدیکی محل حادثه بودند به منطقه اعزام شده و پس ازساعاتی جست‌و‌جو، پیکربی جان پسر بچه را در یک کیلومتری محل حادثه یافتند اماعملیات احیا بی‌ نتیجه بود.
 
مرگ پسر 23 ساله در بندر کیاشهر
 
بخشدار بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه، از غرق شدن یک جوان 23 ساله در سواحل این بخش خبر داد.
 
قربان خوشحال اظهار داشت: این جوان اهل شهرستان لاهیجان ساعت 19 و 40 دقیقه چهارشنبه گذشته در منطقه ساحلی بین دستک و سلیم چاف، جان باخته است.وی با بیان اینکه تلاش نیروهای امداد  برای نجات این جوان بی‌ثمر ماند، افزود: شنا در نقاط ممنوعه و خارج از طرح‌های سالم سازی دریا، از عوامل بروز این حادثه تلخ و ناگوار است.بخشدار کیاشهر ادامه داد: از ابتدای فصل تابستان امسال تاکنون، دو نفر در سواحل بخش بندرکیاشهر و در خارج از طرح‌های سالم سازی دریا جان خود را از دست داده‌اند.بخش بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه، 37 کیلومتر نوار ساحلی دارد و علاوه بر چهار طرح سالم سازی، 25 نقطه خطرآفرین نیز در سواحل این بخش شناسایی شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: