جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 21 مرداد 1395     
مرمت و بازسازی آسفالت و پل ها به زودی آغاز می شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، مهندس علیرضا جاوید ظهر امروز در تشریح عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران درخصوص سرانجام پروژه رویان با بیان اینکه خاکبرداری و پایدارسازی گود این پروژه در حال انجام است، گفت: گودبرداری بیمارستان رویان حدود 24 متر بوده و پایدار سازی این گود عمیق ضوابط خاص خود را دارد و کار با روال منطقی پیش می‌رود.

وی دلیل کندی پیشرفت پروژه را حساسیت موضوع دانست و گفت: قرارداد اسکلت مجموعه با پیمانکار و مشاور منعقد شده و به محض پایان گودبرداری نسبت به نصب فنداسیون اقدام می‌کنیم و شهرداری به وعده خود که در مدت سه سال این بیمارستان را خواهد ساخت عمل می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه تامین منابع ساخت این بیمارستان در تبصره‌های بودجه سال 95 آمده، گفت: خوشبختانه ساخت این بیمارستان تاییدیه شورای شهر را نیز اخذ کرده و ساخت این بیمارستان به صورت قانونی پیش می‌رود.

جاوید با بیان اینکه امیدواریم تا 2 الی 3 ماه آتی بحث تامین بودجه تعیین، تکلیف شود، گفت: در برخی خبرها آمده که این پروژه از دستور کار شهرداری خارج شده اما اینگونه نیست، چراکه 110 میلیارد تومان اعتبار این پروژه در نظر گرفته شده و به زودی اسکلت بتونی آن نصب می‌شود.

وی با اشاره به برنامه معاونت فنی برای نگهداشت بزرگراه‌ها، پل‌ها و تقاطع‌ها گفت: به زودی شاهد تحول در نگهداشت آسفالت بزرگراه‌ها خواهیم بود و پیمانکاران کار خود را برای مرمت آسفالت بزرگراه‌ها آغاز خواهند کرد و همچنین شرکت یادمان سازه نیز برای مرمت پل‌ها و تقاطع‌ها برنامه‌های ویژه‌ای دارد که به زودی عملیاتی می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین درخصوص امتداد بزرگراه صیاد شیرازی نیز با بیان اینکه در امتداد جنوبی این بزرگراه تونل شهید متوسلیان ساخته می‌شود که از میدان سپاه تا آزادگان ادامه خواهد داشت، گفت: براساس مصوبه شورای شهر، ساخت این تونل یک میلیارد دلار هزینه دارد که تنها با روش BOT و تنها با جذب سرمایه‌گذار خارجی امکان‌پذیر است که پیش‌نویس یک تفاهم‌نامه از سوی شرکتی خارجی ارائه شده اما از آنجایی که تاکنون تجربه مشابهی در این زمینه نداشتیم، باید با دقت بیشتری کار را پیش ببریم.

جاوید در پایان با بیان اینکه در حال حاضر 30 پروژه بزرگ فعال در سطح شهر است، گفت: خوشبختانه با مصوبات خوب شورا و حمایت‌های معاونت مالی و بانک شهر، پروژه‌ها در حال پیشرفت هستند اما دقت کنید که شهر و کشور در یک رکود بزرگ به سر می‌برند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: