جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 21 مرداد 1395     
دستگیری باند سارقان زورگیر

باند سارقان حرفه‌ای و زورگیر که با استفاده از موتورسیکلتهای تندرو و سلاح سرد تلفن همراه سرقت می‌کردند و سرکرده آنها پسر نوجوانی بود، دستگیر شدند.

تسنیم: حسب اطلاعات به دست آمده از جانب گشتهای نامحسوس نیروی انتظامی مبنی بر فعالیت  یک باند سرقت در سطح شهر تهران، یازدهم مرداد سال جاری طرح دستگیری 6 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که با استفاده از موتورسیکلتهای تندرو و تقویت شده، سلاح سرد و قداره اقدام به کیف‌قاپی و سرقت تلفن همراه می‌کردند، به اجرا درآمد، این سارقان از شیوه‌های مختلف از جمله زورگیری اقدام به سرقت می‌کردند و پس از سرقت نیز اموال مسروقه را به قیمت غیر واقعی و پایین‌تر از ارزش آنها می‌فروختند.


این سارقان که در سرقتهای خود باعث ایجاد رعب و وحشت شده بودند، پیش از ظهر دیروز به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند، نکته قابل توجه در این پرونده این بود که دو نفر از اعضای این باند زیر 18 سال سن داشتند و از اتباع افغانستانی بودند؛ همچنین یکی از این متهمان زیر 18 سال سرکردگی باند سرقت را بر عهده داشت.

عمده سرقتها از زنان و مردان جوان صورت گرفته و اموال سرقتی نیز به قیمت یک سوم ارزش واقعی آنها در میدان شوش به مالخرها به فروش رسیده بود.

علی وسیله ایرد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 پس از دریافت اظهارات متهمان، پرونده دو متهم زیر 18 سال را برای ادامه تحقیقات در اختیار دادسرای اطفال و سایر متهمان را در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار داد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: