جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 21 مرداد 1395     
دو جنایت افیونی در مازندران

تحقیقات جنایی کارآگاهان برای کشف راز دو قتل در استان مازندران در حالی آغاز شده که در این جنایت‌ها رد پایی از مواد افیونی دیده می‌شود.

روزنامه ایران: تحقیقات جنایی کارآگاهان برای کشف راز دو قتل در استان مازندران در حالی آغاز شده که در این جنایت‌ها رد پایی از مواد افیونی دیده می‌شود.
 
طی چند روز اخیر قتل هایی در شهرستان‌های آمل و چالوس رخ داده که در همه آنها ردی از مواد مخدر مشاهده می‌شود. علی طالبی، دادستان آمل درباره پرونده مرد جوانی که شامگاه دوشنبه 18 مرداد به قتل رسید، اظهارداشت: دراین جنایت که در منطقه «دباغ چال» آمل رخ داد دو جوان که از قبل با یکدیگر درگیری شخصی داشتند ساعت 11 شب با هم روبه‌رو شدند که یکی از آنها همان موقع سنگ پرانی کرد که طرف مقابل نیز با چاقو به سمت وی هجوم برد که دراین میان پسرجوانی به نام فردین به قتل رسید.عامل جنایت نیزازمحل حادثه گریخت.با این حال همدست قاتل، دستگیر شده و تلاش برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.
 
برادرکشی
 
اما جنایت دوم در شهرستان چالوس رخ داد و در جریان این ماجرا مرد معتادی با شلیک گلوله به زندگی برادرش پایان داد.
 

علیرضا قدیمی فرمانده انتظامی چالوس دراین باره گفت: حوالی ساعت هشت شب دوشنبه، شخصی با نام «ف.غ» به خاطراختلاف‌های مالی برادرش را با اسلحه شکاری درحوالی مجموعه نمک‌آبرود چالوس به قتل رساند وگریخت.وی در پایان با اشاره به اظهارات پدر این دو برادر مبنی براعتیاد عامل قتل گفت: اگرچه بر مبنای این اظهارات و به‌دلیل نداشتن تعادل روانی  قاتل، امکان خودکشی وی دور از ذهن نیست  و مأموران انتظامی درتلاش برای دستگیری متهم فراری هستند.نکته قابل تأمل در هر دو جنایت این است که قاتلان بلافاصله پس از ارتکاب به جنایت پا به فرار گذاشته‌اند و هنوز متواری هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: