جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 بهمن 1392     
اینترنت برای مردم هم ارزان شد

تسنیم: وزیر ارتباطات اعلام کرد کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، پس از کاهش ۳۵ درصدی تعرفه‌های واگذاری اینترنت برای شرکت‌های ارائه کننده این خدمات، تعرفه اینترنت ADSL برای کاربران‌ نهایی را نیز ۲۰ درصد و به صورت یکنواخت در کلیه سطوح کاهش داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی وزیر ارتباطات بار دیگر اظهار کرد: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 181 خود موضوع تعرفه ارائه خدمات اینترنت مبتنی بر فناوری ADSL را با هدف کاهش هزینه اینترنت در سبد خانوار با بررسی زنجیره هزینه‌های ارائه خدمات اینترنت بر مبنای قیمت عادله روز و مصوبات گذشته بررسی و تعرفه‌های جدیدی را مصوب کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، هم‌اکنون و با گذشت 6 ماه از وعده‌های اولیه، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه‌های واگذاری اینترنت را برای شرکت‌های ارائه کننده این خدمات که شامل شرکت‌های PAP و مخابرات استانی می‌شود تا سقف 35 درصد کاهش داد تا کاهش 20 درصدی قیمت برای کاربران نهایی نیز اعمال شود.

واعظی خاطر نشان کرد: براساس مصوبه یکصد و هشتاد و یکمین جلسه کمیسیون تنظیم شرکت ارتباطات زیر ساخت، تعرفه هر STM1 پهنای باند اینترنت بین‌الملل برای ارائه ADSL مبلغی حدود 38 میلیون تومان محاسبه می‌شد که به 24 میلیون تومان کاهش پیدا کرد.

همچنین براساس همین مصوبه، تعرفه حجمی استفاده از اینترنت ارائه شده از طریق فناوری ADSL برای کاربران‌ نهایی نیز به میزان 20 درصد و به صورت یکنواخت در کلیه سطوح کاهش یافت.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: