جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 مرداد 1395     
محبت نیاز همیشگی انسان

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل خانواده گفت: محبت نیاز همیشگی انسان و آرامش از جمله مهم ترین نیازها در خانواده و از ارکان تربیت صحیح است.

باشگاه خبرنگاران جوان ، مجیدی فردر جمع کارکنان فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: ایجاد فضای آرام در همدلی و همزبانی بین اعضای خانواده از جمله شرایطی است که می تواند این آرامش را مهیا سازد.

وی افزود : با مهرورزی می توان به اصول تربیتی پرداخت و بایدها و نبایدها، ارزش ها و راه رسم درست زندگی کردن را در ضمیر کودکان و نوجوانان نهادینه کرد.

وی در ادامه بر نقش محوری زن در ایجاد همدلی و محبت بین اعضای خانواده تأکیدو خاطر نشان کرد : زنان می توانند با برقراری همدلی و محبت بین اعضای خانواده، آرامش را در محیط خانه حاکم کنند.

مجیدی فر با اشاره به اینکه تربیت از جمله مواردی است که تنها از راه محبت و صفای درون به هدف خود دست می یابد و امر از پیش تعیین شده ای نیست، گفت: چنانچه بخواهیم غیر از راه محبت را در پیش گیریم، راه به جایی نبرده و موفق نخواهیم شد.

این کارشناس مسائل خانواده گفت: خانواده و خصوصاً زنان می بایست به این امر توجه جدی داشته باشند و تربیت فرزند را با مهر و همدلی همگام سازند .

وی با اشاره به اینکه 90 درصد از آسیب‌ها که به عنوان اختلال مطرح هستند یا ریشه در گذشته دارند و یا نگرانی از آینده، گفت: خانواده خوشبخت نگرانی از آینده ندارد و خودشناسی راه رسیدن به خوشبختی و عشق است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: