جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 مرداد 1395     
برخورد جدی با مسافربرهای پلاک شهرستان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص مسافربری با خودروهای شخصی و پلاک شهرستان در سطح شهر تهران، گفت: خودروها اساسا به صورت هم زمان 2 تخلف مشخص مرتکب می گردند که در وهله اول مسافرکشی با خودروهای شخصی که برابر با آیین نامه ممنوع می باشد و دیگری عدم اقدام جهت تعویض پلاک می باشد.

سردار سید تیمور حسینی در ادامه گفت و گو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: فلسفه تعویض پلاک بر اساس شخصی محوری است ، لذا با جابه جایی مالک و یا جابه جایی مکان به لحاظ مکانی پلاک باید به پلاک جدید تغییر یابد که متاسفانه تا کنون این اقدام صورت نگرفته است.

وی در ادامه با اشاره به ممنوعیت مسافربری در سطح شهر،  تصریح کرد: بیش از 3 ماه است پلیس در رابطه با بحث تعویض پلاک اقدام نموده که متاسفانه عدم توجه به این موضوع باعث نامناسب شدن چهره شهر شده است.

سردار تیموری اذعان داشت: مسافرکشی با خودروهای شخصی قطعا مسائل و مشکلات خاص خودش را در بر دارد، از این رو بیش از 3 ماه است که این موضوع در دستور کار قرار داده شده است.

وی در خاتمه افزود: پلیس راهور در برخورد با خودروهای شخصی مسافربر که اتفاقا پلاک شهرستان نیز دارند جرائمی از قبیل جریمه نقدی و اعزام به مراجع قانونی و توقیف خودرو در نظر دارد که در حال حاضر مسئولین پلیس در حال رسیدگی به این مأموریت می باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: