جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 مرداد 1395     
آرزوی علیخانی برای طراح شایعه اش

احسان علیخانی مطرح کردن شایعه درگذشتش در تلویزیون توسط مجری برنامه را، اقدامی غیرحرفه‌ای دانست و به خاطر دامن زدن به این شایعه از مردم و به ویژه خانواده خود عذرخواهی کرد.

ایسنا: احسان علیخانی شامگاه گذشته در گفت‌وگویی با پیمان طالبی، مجری برنامه «مردم چی میگن» درباره شایعاتی که پیش از این هم علیه او طراحی کرده‌اند انتقاد کرد و گفت:‌ متاسفانه خبر مرگ من چندین بار شایعه شده است. برخی از سایت‌ها از این اخبار برای تبلیغ و افزایش بازدید کاربران از سایتشان استفاده می‌کنند تا بازدیدکننده زیاد داشته باشند. اما به کسانی که طراح این شایعات هستند باید بگویم اگر به خدا و اخلاق اعتقاد ندارید، خانواده خود را که می‌فهمید، مفهوم نگرانی یک مادر را درک می‌کنید. اگر اتفاقی برای خانواده من پیش می‌آمد چه کسی پاسخگو بود؟ سمت کدام مقصد می‌روید؟ هر آدمی که با من مسئله دارد می‌تواند هر کار دیگری انجام دهد برنامه من را مورد نقد قرار دهد. خبر مرگ من برای برخی‌ها طعمه است تا پول دربیاورند.

او سپس گفت: رسانه‌هایی که به این شایعات در فضای مجازی دامن می‌زنند، بدانند که ما بسیار لطمه می‌بینیم. بارها از این قبیل اتفاقات پیش آمده است و ما ماجرا را پیگیری کرده‌ایم. شایعاتی که متاسفانه در خبرگزاری‌ها سر درآورده و منبع آن تلگرام بوده است. اما باید این پرسش را پرسید آیا کانال تلگرام منبع معتبری برای این نوع خبرها است؟! پس از شکایتی که از این خبرگزاری داشتم و منجر به تعطیلی آن می‌شد صرف نظر کردم چرا که از من برنمی‌آید از کسی شکایت کنم.

مجری «ماه عسل» در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با انتقاد از اینکه خبر شایعه درگذشتش چگونه در تلویزیون مطرح شده است؟ توضیح داد : آنقدر طراحی شایعه درست بوده است که مجری ما در تلویزیون آن را مطرح می‌کند و مردم هم باور می‌کنند. بماند که کسی که از طریق ارتباط  زنده تلویزیونی این شایعه را مطرح کرده، اقدامی کاملا غیرحرفه‌ای انجام داده است.

علیخانی همچنین مطرح کرد که دیگر از شنیدن این شایعات خسته شده است و گفت: برخی از این شایعات به قدری زننده است که گفتن آن در شأن آنتن تلویزیون و مردم نیست. وقتی این شایعات را می‌شنوی واقعا حالت گرفته می‌شود و بی‌انگیزه می‌شوی. فکر می‌کنم اگر من واقعا بمیرم دیگر کسی باور نمی‌کند. واقعا گاهی اوقات از کارم پشیمان می‌شوم اما چه کنم از 17 سالگی در تلویزیون بوده‌ام و خودم را فرزند تلویزیون می‌دانم و اگر کاری جز این می‌دانستم حتما شغلم را عوض می‌کردم.

احسان علیخانی در پایان برای طراح این شایعه آرزو کرد که خود او دچار چنین شایعاتی شود و آنجاست که این لحظات را درک خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اعلام خبر نادرست درگذشت احسان علیخانی از شبکه ورزش توسط مجری ویژه برنامه المپیک ریو 2016 توبیخ وی را به همراه داشته است.

تهیه‌کننده برنامه با ابراز تاسف از این اتفاق توضیح داده است، «از آنجا که این گزارشگر تنها گزارشگر اعزامی به مسابقات المپیک است، نمی‌توانیم که به او بگوییم که دیگر حق گزارش ندارد. باید هر توبیخی صورت می‌گیرد بعد از مسابقات باشد تا مخاطبان از گزارش و پوشش این مسابقات توسط ایشان محروم نشوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: