جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 مرداد 1395     
آیا اتوبوس جدید چینی ها یک کلاهبرداری بوده؟

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، ایده اتوبوس هوایی چین هفته گذشته به تحقق پیوست اما گزارشات جدید رسانه های محلی حاکی از آن است که این اتوبوس آینده نگرانه تا حدودی یک کلاهبرداری پول ساز است.

 

این پروژه که در ماه می تمام اینترنت را به خود اختصاص داده بود هفته گذشته سرانجام به تحقق پیوست اما رسانه های چینی استقبال خوبی از آن نکردند.

برخی بیانیه های رسانه ای در چین اعلام کرده اند که این پروژه صرفا به منظور جذب سرمایه گذار بوده است چرا که بودجه آن از طریق برنامه های جمعی تامین شده بود.

گزارشات حاکی از آن است که حرکت آزمایشی این اتوبوس در شرایط ترافیکی حقیقی انجام نشده چرا که این اتوبوس تنها حدود 300 متر جا به جا شده است. هم چنین هیچ یک ازمقامات شهر کینگهوانگداو از این رویداد خبر نداشته اند.

انتقاد دیگری که به این اتوبوس وارد است ارتفاع زیر آن است که حداکثر 2.1 متر در نظر گرفته شده در حالی که محدودیت ارتفاع برای خودروها در چین 4.2 متر است.

هم چنین سوال هایی در مورد نحوه عملکرد این اتوبوس در تقاطع ها ایجاد شده است و گفته می شود حرکت آن روی ریل ها این اتوبوس را بیش تر شبیه به قطار کرده تا یک اتوبوس شهری.

هم چنین گزارش شده ایستگاهی که برای این اتوبوس ساخته شده ساختاری ضعیف داشته و حتی رنگ آن اکنون پوسته پوسته شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: