جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 مرداد 1395     
کنار گذر بزرگراه امام علی به خیابان پیروزی آماده بهره برداری شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 13 از بهره برداری و آغاز به کار کنارگذر و دسترسی بزرگراه امام علی (ع) مسیر شمال به جنوب در حد فاصل خیابان های شهید افسری آذر و پیروزی خبر داد و گفت: این پروژه به زودی رسما طی مراسمی افتتاح می شود.

هادی ذاکری به دسترسی ایجاد شده درمسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) در حد فاصل خیابان های شهید افسری آذر و پیروزی به طول 870 متر اشاره کرد و افزود: بر این اساس شهروندان با استفاده از وسائط نقلیه به راحتی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه وارد خیابان پیروزی شده و دسترسی راحت تری به قسمت های شرقی و غربی این معبر شریانی دارند.
وی گفت: از سوی دیگر از مسیر جنوب به شمال بزرگراه نیز با انتخاب عبور از قسمت دور برگردان در قسمت شمالی تقاطع خیابان و بزرگراه به راحتی از همین کنار گذر جدید وارد خیابان پیروزی می شوند.
شهردار منطقه 13 اظهار داشت: با تکمیل و احداث کنار گذر درمسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) ،دسترسی از 4 قسمت در تقاطع خیابان پیروزی با بزرگراه برقرار می شود به این مفهوم که در دو قسمت ورودی از خیابان پیروزی به بزرگراه و همچنین از دو قسمت ورودی از بزرگراه به خیابان پیروزی در مسیرهای شمال به جنوب و بالعکس حاصل شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: