جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 مرداد 1395     
دکتر ظریف کاراکتر یک رمان شد!

یک نویسنده و شاعر از نوشتن رمانی با عنوان «آقای دکتر ظریف شما رویا نمی‌بینید؟» خبر داد که یکی از شخصیت‌های آن، وزیر امور خارجه است.

مهر: فرید حسینیان نویسنده و شاعر درباره آثار جدید خود گفت: در حال حاضر با یک ناشر درباره مجموعه شعر جدیدم به توافق رسیده‌ام. این کتاب که اشعار سال ۸۹ تا ۹۳ من را در بر می‌گیرد، قرار است با نام «قدیم‌ها عاشق‌ها این جور خواب می‌دیدند» منتشر خواهد شد.

وی افزود: این مجموعه شعر کار بعدی من است که به چاپ خواهد رسید و مجموعه ای از اشعار سپیدم را شامل می شود. هنوز قرارداد انتشار این کتاب را امضا نکرده‌ام.

این نویسنده در ادامه گفت: اما به غیر از مجموعه شعر مذکور، یک رمان هم دارم که در حال تمام کردن نگارشش هستم. این رمان «آقای دکتر ظریف شما رویا نمی‌بینید؟» نام دارد و یکی از شخصیت‌های حاضر در آن، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان است.

حسینیان گفت: شاید عنوان رمان این شائبه را به وجود بیاورد که شخصیت اصلی رمان، دکتر ظریف است ولی این طور نیست و این شخصیت در جاهایی از رمان حضور دارد. این رمان ساختاری پست مدرن دارد و نمی‌توانم بگویم در آن، از آقای ظریف تعریف کرده‌ام اما حالت سوالی عنوان کتاب هم ممکن است این شائبه را به وجود بیاورد که رمان، رویه‌ای انتقادی دارد ولی این طور نیست.

وی در پایان گفت: امیدوارم هر دو کتاب رمان و مجموعه شعر را تا پایان امسال به چاپ برسانم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: