جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 مرداد 1395     
افتتاح یک مرکز حمل و نقل جدید در ایندیاناپلیس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مرکز حمل و نقل Julia M. Carson در ایندیاناپلیس صرفا یک ایستگاه اتوبوس نیست بلکه مرکزی برای مسافران، دوچرخه سواران، عابران پیاده و رهگذران بوده و اولین مرکز حمل و نقل این شهر است.

قبل از افتتاح این مرکز حمل و نقل 26.5 میلیون دلاری، چهار خیابان در مرکز شهر ایندیاناپلیس به عنوان مراکز حمل و نقل شهر محسوب می شدند. بدون این مرکز حمل و نقل، مسافران به سختی سیستم اتوبوسی Indygo را به عنوان گزینه ای برای حمل و نقل می پذیرفتند. این شهر به مکانی نیاز داشت که در عین احترام به مسافران به عنوان یک محیط شهری روزانه عمل کند.

شرکت Axis Architecture and Interiors این مرکز حمل و نقل را طراحی کرده و با Indygo، دفتر شهردار و مدیر اسبق سازمان توسعه شهری ایندیاناپلیس همکاری کرده است.

Axis به منظور محافظت از مسافران در برابر باران، برف و خورشید برای 19 ایستگاه سایبان ساخته است. باقی قسمت های این مرکز نیز توسط پلکان ها، پل ها و زمینی مسطح دارای دسترسی آسان هستند.

در این مرکز هم چنین وای فای رایگان ارائه می شود و دستشویی های عمومی نیز وجود دارند. اطلاعات اتوبوس ها در زمان حقیقی نیز انتظار مسافران را کوتاه تر می کند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: