جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 مرداد 1395     
مترو از ايرباس واجب تر است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مديرعامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه با گلايه از بي مهري دولت در ساخت مترو تهران گفت: وقتي ٩ ميليون شهروند از مترو استفاده مي كنند ، حتماً مترو از ايرباس واجب تر است .

 هابيل درويشي صبح امروز در مراسم بهره برداري از ايستگاه سهروردي از خط ٣ مترو با بيان اينكه اين ايستگاه هجدهمين ايستگاه از طولاني ترين خط متروي تهران است كه از امروز در اختیار شهروندان قرار مي گيرد، اظهارکرد: اين ايستگاه شامل ١٤هزار مترمربع زير بنا و ١٨ دستگاه پله برقي است.

وي با اشاره به اينكه اين ايستگاه در محلي تجاري -مسكوني ساخته شده كه بافتي سنگي همراه با ابهاي زير زميني داشته است، گفت: اگر ثانيه اي كنترل از دست مي رفت، به طور حتم فاجعه اي انساني به بار مي آمد .
درويشي با بيان اينكه از امروز و با بهره برداري از اين ايستگاه روزانه ٣٠ هزار سفر به سفرهاي متروي تهران اضافه مي شود، تصريح كرد: در سال ٨٤ ، ٧٩ كيلومترو مترو شامل ٣٥ كيلومتر تونل مترو تحويل گرفته ايم. اين در حاليست كه امروز ٢٠٧ كيلومتر مترو و بيش از سه و نیم میلیون جابه جايي را روزانه شاهد هستيم

.
مديرعامل متروي تهران با تاكيد بر اينكه در سال ٩٦ با بهره برداري از ١٠٠ كيلومتر خط، طول خطوط مترو تهران به ٣٠٠ كيلومتر خواهد رسيد، تاکید کرد: ٢٠ رام قطار نيز تا پايان سال جاري به ناوگان ريلي پايتخت اضافه مي شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: