جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 مرداد 1395     
احداث مهدكودك در ايستگاه هاي مترو

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران از آمادگي اين شركت براي مشاركت با سازمان بهزيستي كشور جهت احداث مهدكودك در ايستگاه هاي مترو خبر داد.  

دكتر محمد احمدي بافنده با اعلام اين خبر افزود: تعداد زيادي از زنان كشور در حال حاضر دانشجو و يا شاغل هستند و هرروز با مترو به محل فعاليت خود تردد مي كنند.
مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران ادامه داد: مترو در خط 5 هم ميزبان بانوان زيادي است كه از استان البرز براي تحصيل و كار به تهران مي آيند و اگر امكاناتي براي فرزندان آنان در مترو قرار داشته باشد، تردد آنان راحت تر و فعاليت آنان در محل كار و تحصيل تسهيل مي شود.
وي با اشاره به اينكه مترو تهران آمادگي احداث مهدهاي كودك با شرايط مختلف در ايستگاه هاي پرتردد مترو را دارد افزود: در صورتي كه سازمان بهزيستي كشور تمايل به مشاركت با مترو در اين زمينه داشته باشد، مي توانيم با اينكار فرصت هاي برابري براي زنان در زمينه شغلي و تحصيلي فراهم آوريم.
به گفته احمدي بافنده پيش از اين نيز ساخت و بهره برداري اتاق هاي مادر و كودك در ايستگاه هاي مترو از جمله برنامه هاي شركت بهره برداري مترو در زمينه تكريم فرزند آوري و ارائه امكانات رفاهي به مادران و كودكان بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: