جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 مرداد 1395     
تایید عایق‌کاری تونل توحید؛ هفت سال پس از افتتاح

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، در پی انتشار خبری مبنی بر عایق‌کاری تونل توحید پس از 7 سال از ساخت آن، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران دراین‌باره، گفت: عایق‌کاری تونل نقصی است که متاسفانه از سوی پیمانکار در هنگام ساخت آن ایجاد کرده است.
 
سید مازیار حسینی با اشاره به این‌نکته که شهرداری تهران به‌عنوان کارفرما درصدد رفع این مشکل برآمده است، اظهار داشت: پس از رفع موانع حقوقی توسط وکلای حقوقی شهرداری تهران و اخذ مجوز قضایی از دادگستری، اقدامات اولیه به‌منظور عایق‌کاری در این تونل آغاز شد.

وی در ادامه با بیان این‌که « در 300 متر راس‌القعر تونل توحید عایق‌کاری با موفقیت انجام گرفته است»، افزود: در این مقطع ریزش آب به حداقل کاهش یافته و در ادامه عملیات عایق‌کاری توسط معاونت عمرانی شهرداری نیز در سایر بخش‌ها انجام خواهد شد.

به گفته حسینی، در این میان نقل قول‌هایی منتشر می‌شود که متاسفانه با فکری منفی را برای شهروندان به‌همراه داشته و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود که باید از انتشار آن جلوگیری شود.

معاون حمل‌ونقل وترافیک شهردار تهران با اطمینان دادن به مردم در خصوص عدم بروز مشکل در این تونل، ابراز داشت: تونل توحید هیچگاه دچار ریزش و خرابی نخواهد شد.
وی در توضیح علت و اهمیت عایق‌کاری این تونل، تصریح کرد: آب‌بندی این تونل باید انجام شود که عملیات آن توسط همکاران ما در معاونت عمران در دست اقدام است که، امید می‌رود تا پایان سال‌جاری این کار به اتمام برسد.

حسینی با اشاره به اتفاق اخیر تونل‌توحید، که منجر به توقف تردد چند ساعته در این مسیر، افزود: با شکست لوله آب در فضای فوقانی تونل‌توحید در میدان جمهوری، آب با گذشت از کریدور به سقف تونل راه یافت و موجب توقف چند ساعته تردد در این مسیر شد که با حذف آبنمای موجود در این بخش احتمال دوباره نشت آب به صفر کاهش پیدا کرد.
وی در پایان با تاکید بر دنبال‌گیری مسائلی از این دست به صورت تخصصی، خاطرنشان کرد: به مردم اطمینان داده می‌شود خطری متوجه خودروهای عبوری در مسیر تونل‌توحید نیست و ضمانت اجرای این گفته نیز، جمع‌آوری کامل لوله‌ای است که موجب ریزش آب در این مسیرشده بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: