جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 مرداد 1395     
برخورد پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز ،رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : معاینه فنی برای خودروهایی که بیش از 5 سال از تاریخ تولید آنها می گذرد الزامی است .

سردار سید تیمور حسینی اظهار داشت : پلیس راهنمایی و رانندگی روزانه با خودروهای فاقد معاینه فنی در سطح شهر برخورد می کند .

وی با بیان اینکه کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی برابر قانون جزء ماموریت‌های پلیس است ، اذعان داشت : به همراه داشتن برگه معاینه فنی یعنی خودرو از ایمنی و سلامت کافی برخوردار است .

 وی تصریح کرد : کلیه متعلقات خودرو مانند ترمز ، چرخ‌ها و موتور که دارای نقص هستند و می توانند حادثه ساز باشند ، در مراکز معاینه فنی چک شده و تائیدیه دریافت می کنند .

سردار حسینی افزود : خودرویی که از نظر پلیس معاینه فنی دریافت کرده است یعنی تمام این مراحل را طی کرده و سالم است ، از این رو در اجرای این طرح برگه‌های معاینه فنی بررسی می‌گردد و هر خودرویی که فاقد برگه باشد مطابق قانون جریمه خواهد شد .

وی افزود: خوشبختانه وضعیت مراجعه رانندگان برای دریافت معاینه فنی خودروها به این مراکز خوب و مطلوب است و شهروندان عزم خود را جزم کرده اند تا معاینه فنی خودروهایشان را دریافت کنند .

وی در پایان خاطر نشان کرد : امیدوار هستیم تا این استقبال استمرار داشته باشد .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: