جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 مرداد 1395     
کلان شهر تهران باید شاهد تحولی عظیم در بحث خدمت رسانی باشد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص ورود خودروهای پاک به ناوگان تاکسیرانی شهر تهران گفت: برای اولین بار در کشور در چند ماه گذشته خودروهای هیبریدی و برقی وارد ناوگان و مورد استفاده قرار گرفته است.

 

میثم مظفر در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 800 دستگاه خودرو مدرن با سرمایه گذاری بخش خصوصی وارد ناوگان شده است که به تازگی هم تعداد 200 دستگاه هیوندای اکسنت با استاندارد یورو5 با سرمایه گذاری شرکت «آتیه تاکسی» به ناوگان تاکسیرانی وارد شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در ادامه در پاسخ به این سوال که این خودروها در چه بخش هایی استفاده می گردد، اذعان داشت: این خودروها عمدتا در مراکز و ترمینال های اصلی مثل راه آهن و فرودگاه ها و دفاتر ترمینال های اصلی شهر مورد استفاده قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: قطعا این عمل شایسته به سرعت قابل توسعه است و باید به گونه ای برنامه ریزی گردد که با حمایت مسئولین ذیربطی که در دولت عهده دار مسئولیت می باشند، پیش رود.

مظفر در پایان تصریح کرد: شهر تهران باید در مجموع توسعه قابل توجهی داشته باشد و در این کلان شهر تحولی عظیم در خدمت رسانی به مسافرین و شهروندان صورت گیرد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: