جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 مرداد 1395     
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در مراسم رونمایی از200 تاکسی هیوندا:
ایجاد تحول ویژه در حوزه ارتقاء سطح کیفی خودروها در ناوگان تاکسیرانی

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مراسم رونمایی از 200 تاکسی هیوندای اکسنت، گفت: طبق گزارشات اعلام شده با سرمایه گذاری و هلدینگ اقتصادی بانک ملت شاهد اتفاق و تحولی مطلوب به نفع شهر و شهروندان در حوزه سرمایه گذاری و ورود خودرو های مدرن هستیم.

میثم مظفر در ادامه برگزاری این مراسم افزود: سازمان تاکسیرانی مصمم است، تحول ویژه ای را در حوزه ارتقا سطح کیفیت و خدمت رسانی به مردم شریف تهران به عنوان پایتخت کشور اسلامی به وجود آورد، چنانچه به دنبال تاسیس دانشگاه هستیم و موضوع آموزش را به آن توجه جدی کرده ایم ،قطع به یقین منظور نهایی و غایت ما تغییر رفتار در تاکسیرانان است به طوری که رفتاری حرفه ای در ناوگان تاکسیرانی توأم با دانش و تخصصی در شأن مسافرین و مردم شریف شهر تهران را شاهد باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: چنانچه سیستم های هوشمند ، مرکز کنترل سرعت هوشمند ، ابزار ها و تکنولوژی های مدرن و جدید را در اختیار گرفته و مورد استفاده قرار دادیم، هدف خدمت رسانی و خدمت گذاری در غالب یک ناوگان منظم تر و منظبط است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اذعان داشت: در این حوزه موضوع کیفیت خودرو از اهمیت محوری برخوردار است ، چنانچه ما در حوزه ارتقاء کیفیت خودرو اتفاقی را رقم نزنیم، سایر تغییرات در حوزه های مختلف تاکسیرانی به اندازه ای نخواهد بود که تحولی را به صورت چشمگیر بتوانیم رقم بزنیم.

وی در ادامه با اشاره به گزارشات تصویری که شامل تصاویر 17 هزار تاکسی فرسوده در شهر تهران بود اضافه کرد: از این تعداد تاکسی فرسوده 6 هزار و 300 دستگاه پیکان در شهر تهران در ناوگان تاکسیرانی فعالیت می کنند که طبق محاسبات صورت پذیرفته هر پیکان روزانه 10 کیلوگرم آلایندگی تولید می کند ، یعنی 3و نیم تن آلودگی به ازای فعالیت هر تاکسی پیکان که رقم بسیار چشم گیر و قابل توجه ای است را شاهد هستیم.

 مظفر تصریح کرد: عزم سازمان تاکسیرانی بر این است که بنا به تدابیر معاون شهردار تهران و مطالبالتی که از مجموعه ناوگان تاکسیرانی انتظار دارند، این سازمان عزم جدی بر حذف    6هزارو 300 پیکان را در دستور کار قرار دهد به طوری که هر خودروی مدرنی که وارد ناوگان تاکسیرانی می شود یک پیکان از رده خارج می گردد.

وی افزود: قطعا این اقدام اثر بسیار مطلوبی در کاهش مصرف سوخت دارد، امیدواریم  تا پایان سال به تعداد 2 هزار دستگاه مدرن مجهز شویم، در حال حاضرحدود 800 دستگاه خودرو مدرن با مدل شرکت مالکی وارد ناوگان تاکسیرانی شده است، به طوری که راننده تحت استخدام شرکت خصوصی می باشد و خودروها مجهز به تکنولوژی ABS می باشند یا چنانچه  بنزینی باشند با استاندارد یورو5 فعالیت میکنند.

مظفر در ادامه با اشاره به اینکه در عین حال سازمان تاکسیرانی در کنار ورود خودروهای مدرن موضوع تبدیل به احسنت 17 هزار تاکسی را در دستور کار دارد، افزود: در سال 95 بیش از هزار و 151 دستگاه نوسازی و 3 هزار و 134 خودرو فرسوده اسقاط شده است، ضمن اینکه حدود 2 هزار دستگاه خودرو جدید طی چند هفته آینده تحویل تاکسیرانان می گردد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه تصریح کرد: قابل ذکر است هر یک پیکان معادل 66 دستگاه تاکسی دارای استاندارد یورو 5 آلایندگی ایجاد می کند، قطعا نوسازی این ناوگان اقدام مبارکی در کاهش آلودگی هوا و بالا رفتن راندمان اقتصادی رانندگان تاکسی است که تراز خدمات رسانی ما در شان مردم شریف تهران را رقم می زند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: