جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 مرداد 1395     
«لابی» به نیمه راه رسید

فیلم «لابی» به نیمه رسید است و نزدیک به ۵۰ درصد آن توسط علیرضا برازنده فیلمبرداری شده است.
تسنیم:  تولید تازه‌ترین اثر محمد پرویزی در «نووتل» تهران واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) ادامه دارد و نزدیک به 50 درصد  آن توسط علیرضا برازنده فیلمبرداری شده و بازی شهاب حسینی،  ساره بیات و مصطفی زمانی در این پروژه رو به اتمام است و به زودی نقش آفرینی بازیگران دیگر این فیلم پربازیگر آغاز خواهد شد.

پرویزی و دست اندرکاران این فیلم در تلاشند تا «لابی» را که فیلمبرداری آن از عید سعید فطر و پس از پشت سرگذاشتن یک پیش تولید فشرده آغاز شده است ، جهت حضور در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده کنند.

شهاب حسینی، ساره بیات، سحر دولتشاهی، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، علیرضا آقاخانی، شهرام حقیقت دوست، آزاده صمدی، هستی مهدوی فرد و آرمان درویش از جمله بازیگرانی هستند که در لابی به ایفای نقش می‌پردازند.

محمد پرویزی نویسنده و کارگردان «لابی» درخصوص داستان نقش ساره بیات در این فیلم نوشته است:

آدم ها تغییر می‌کنند، عوض می‌شوند، این دگرگونی وقتی به غریبگی می انجامد هول انگیز است. من تو را که پیشمی نمی‌شناسم و تو مرا با تمام این سالهای سپری شده... این غریبگی قصه اتاقی میان این هتل و آدمهایی میان این لابیست.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: محمد پرویزی (نویسنده و کارگردان)، امیر شهاب رضویان(تهیه‌کننده)، علیرضا برازنده(مدیرفیلمبرداری) هستند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: