جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 مرداد 1395     
تردد در بزرگراه خلیج فارس ایمن تر می شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، اقدامات ترافیکی مورد نیاز در راستای ساماندهی بزرگراه خلیج فارس در قالب مطالعات صورت گرفته ارائه شد.

علیرضا مرآتی با اشاره به اهمیت مواصلاتی این محور پرتردد در جنوب شهر گفت: ضوابط هندسی و ترافیکی و ایمنی تجهیزات در این بزرگراه مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای پیشنهادی نیز جهت افزایش ایمنی تردد در آن ارائه شده است.

وی افزود: وضعیت نامناسبت گاردریل ها، تعویض روشنایی، عدم وجود دسترسی های مناسب، توقف درحاشیه بزرگراه جهت خرید گل، استفاده از تابلوهای غیرمتعارف، عدم وجود علایم خطرنما روی گاردریلها ا ز جمله مواردی است که تردد در این محور ها را دچار مشکل کرده است.

درهمین راستا نیز براساس مطالعات صورت گرفته، راهکارهایی همچون نصب گاردریل های استاندارد، چراغ های روشنایی، طراحی هندسی صحیح ورودی، احداث خط افزایش و کاهش سرعت، ساماندهی گل فروشان ارائه شده است.

بعلاوه در راستای ساماندهی این بزرگراه اقدامات دیگری نظیر بازنگری تابلوها از منظر ساختاری و جانمایی طراحی و نصب تابلوهای مناسب در ورودی ها، نصب علایم خطرنما و دوربین های کنترل سرعت انجام خواهد شد.

گفتنی است اقدامات مورد نیاز جهت ساماندهی بزرگراه خلیج فارس در 2 فاز کوتاه و میان مدت تدوین شده که شهرداری منطقه 19 بعد از اتمام مطالعات و طرح های مطالعه شده بخشی از اقدامات کوتاه مدت را به عهده خواهد گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: