جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 مرداد 1395     
سریال «پرستاران» افخمی کلید می‌خورد

خبرگزاری تسنیم: سریال «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی از حدود دو ماه و نیم پیش وارد مرحله پیش تولید شده و مهرانه مهین ترابی، لیندا کیانی الناز حبیبی و فاطمه گودرزی بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این سریال قطعی شده است. انتخاب دیگر بازیگران و عوامل فنی همچنان ادامه دارد.

سریال «پرستاران» در 52 قسمت 45 دقیقه ای به سفارش مرکز امور نمایش سیما و مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید می شود. این سریال طبق برنامه ریزی‌ها هفته آینده با حضور وزیر بهداشت و درمان و معاونین وی و جمعی از مدیران سازمان صدا و سیما در بیمارستان نورافشار جلوی دوربین خواهد رفت. لوکیشن اصلی سریال که یک مرکز اورژانس است، در بیمارستان نورافشار تهران در نیاوران به صورت دکور ساخته شده است و وزارت بهداشت و درمان، سازمان هلال احمر و بیمارستان نورافشار در تولید این سریال سازندگان را یاری  می‌دهند.

علیرضا افخمی که نویسندگی سریال «پرستاران» را نیز برعهده دارد، سریال‌های «او یک فرشته بود»، «تب سرد»، «پنجمین خورشید»، «عملیات 125»، «پنج کیلومتر تا بهشت» را کارگردانی کرده است و نگارش فیلمنامه سریال‌های «اغما»، «روز حسرت» و... در کارنامه او دیده می شود. داود هاشمی نیز تهیه کننده سریال‌های «پنج کیلومتر تا بهشت»، «خداحافظ بچه» و «پنجمین خورشید» و ... بوده است.

سایر عوامل سریال عبارتند از: دستیاران کارگردان: اکبر نصیری، مهدی آقایی، پریسا افخمی، افشین عمرانی، ناظر کیفی: سیدمجید میرمیران، تصویربردار: ابراهیم غفوری، چهره پرداز: مجید اسکندری، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، صداگذار: امیرحسین صادقی، تدوینگر: افسانه افخمی، مدیر تولید: مجید بذرپاچ، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، تصویربردار پشت صحنه و عکاس: رایان جعفری، پوریا هنرمند، دستیارتهیه: سید حسن جعفری، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی،مدیر مالی: میترا کرباسیان، روابط عمومی: الهام رضایی.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: