جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 مهر 1393     
تصادف مرگبار اتوبوس در اتوبان کرج

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز، حوادسید جلال ملکی ‌ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 6:40 امروزشنبه یک مورد حادثه خودرویی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش نشانان ایستگاه 104 و گروه نجات هشت به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج بعد از اتوبان آزادگان اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه اتوبوس شخصی قدیمی که احتمالا سرویس یکی از کارخانجات آن محل بوده هنگام حرکت در مسیر ناگهان منحرف شده و پس از برخورد با یک تیرچه متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه راننده درون کابین محبوس شده بود، خاطر نشان کرد: ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود که آتش نشانان با کمک عوامل راهور مسیر را مسدود کرده و گروهی دیگر نیز همزمان عملیات نجات را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش قطعات اتوبوس کرده و راننده 50 ساله را از درون کابین خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ وی را تایید و اعلام کردند.

به گفته ملکی آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 7:21 به عملیات خود خاتمه دادند و علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: