جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 مرداد 1395     
پروژه توسعه متروی سنگاپور آغاز شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، وزیر حمل و نقل سنگاپور، Khaw Boon Wan در مراسم کلنگ زنی دو فاز جدید از شبکه متروی پایتخت شرکت کرد.

 

کار ساخت این پروژه از بخش ساحل شرقی خط Thomson-East Coast شروع می شود. این مسیر توسعه یافته 13 کیلومتری در دو مرحله ساخته خواهد شد. هفت ایستگاه این خط از Tanjong Rhu تا Bayshore در سال 2023 افتتاح خواهند شد و دو ایستگاه در قسمت های شرقی این خط نیز سال بعد از آن افتتاح می شوند.

کل این پروژه در زمین های شخم خورده ساخته می شود که همین امر ساخت دیواره هایی 60 متری در ایستگاه ها را ضروری می سازد در حالی که معمولا دیواره ها در ایستگاه ها 25 متری ساخته می شوند. در ایستگاه Tanjong Rhu تونلی در بالای تونل بزگراه Kallang-Paya Lebar ساخته خواهد شد که بین دو تونل 40 سانتی متر فاصله خواهد بود.

توسعه بخش ساحل شرقی، قسمتی از خط 43 کیلومتری Thomson-East Coast را شامل می شود. گمان می رود زمانی که این خط تکمیل شود در ابتدا روزانه 500 هزار مسافر را جابه جا کند که در طولانی مدت به 1 میلیون مسافر در روز خواهد رسید. Land Transport Authority در حال بررسی پروژه های توسعه دیگری از Sungei Bedok به سمت پایانه 5 فرودگاه Changi و ایستگاه کنونی فرودگاه Changi در خط East-West است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: