جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 مرداد 1395     
جشنواره "جمعه خوب من" پذیرای شهروندان منطقه 10

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، قائم مقام منطقه 10 از آغاز اجرای جشنواره تابستانه با عنوان "جمعه خوب من" در راستای تحقق اهداف کمپین آسمان آبی زمین پاک و غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها خبر داد.

 

میکاییل علیپور با اعلام این خبر گفت: جشنواره تابستانه "جمعه خوب من" با همکاری نواحی و سرای محلات هر هفته جمعه ها با رویکرد آموزشی، فرهنگی و تبلیغی و با چشم انداز توسعه اجتماعی و فرهنگی مبتنی بر ارزش های دینی، هویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی، آموزش های شهروندی و توسعه ورزش همگانی در بوستان های سطح منطقه برگزار می شود.

وی افزود: نشاط و تعالی در سلامت، آموزش های شهروندی، کارآفرینی، تفریحات ورزشی، محیط زیست، پسماند و... از جمله موضوعاتی است که در این جشنوراه مورد توجه قرار گرفته و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته از سطح محلات برنامه های مرتبط اجرا می شود.

علیپور با اشاره به اهمیت افزایش مشارکت های شهروندی و نهادینه سازی فرهنگ شهرنشینی یادآور شد: ویژه برنامه های مختلف در قالب آموزش های شهروندی و افزایش مشارکت شهروندان در امور شهر در برنامه استیج و غرفه ها با مضامین سخنرانی، تئاتر، موسیقی، مسابقه و سرگرمی، سلامت، برنامه های ورزشی و ... برگزار می شود.

وی افزود: طی جمعه گذشته بوستان های شهدا، اعتماد و رضوان از ساعت 17 الی20 در قالب اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، اجتماعی، تفریحی، ورزشی و آموزشی پذیرای شهروندان محترم منطقه بود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: