جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 مرداد 1395     
طراحی تونل صیاد براساس طرح ارتقای کیفیت زندگی در منطقه ۱۲

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران از طراحی تونل شهید صیاد شیرازی براساس طرح ارتقای کیفیت زندگی در منطقه ۱۲ خبر داد.

 

علیرضا جاوید با بیان این مطلب افزود: براساس طراحی‌های انجام شده برای تونل شهید صیاد شیرازی امکان دسترسی خودروها به پارکینگ‌ها در زیر سطح و مجتمع‌های تجاری در سطح  دیده شده است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این تونل بزرگ شهری روان‌سازی ترافیکی و خروج خودروها از محدوده بازار و بافت تاریخی منطقه ۱۲ است، ادامه داد: شهروندانی که داخل این تونل می‌شوند به راحتی می توانند از پارکینگ‌هایی که در این سازه بزرگ شهری در نظر گرفته شده، استفاده کنند و در زیر سطح به مسیر خود برای خروج از منطقه ۱۲ ادامه دهند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه طبق نقشه‌های تهیه شده ورودی تونل شهید صیاد شیرازی ۱۰۰ متر بالاتر از میدان سپاه اجرا می‌شود، بیان کرد: با توجه به اینکه در سال های اخیر اکثر پروژه‌های عمرانی انجام شده در محدوده تاریخی منطقه ۱۲ در جهت طرح ارتقای کیفیت زندگی بوده است، ساخت این تونل نیز می تواند به روان‌سازی ترافیکی خودروها در این منطقه به ویژه محدوده بازار کمک کند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: