جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 مرداد 1395     
بهترین‌های جشن حافظ معرفی شدند

در بخش اعلام بهترین های بخش های مختلف جشن حافظ جایزه بهترین بازیگر درام تلویزیون به استاد علی نصیریان اهدا شد.
خبرگزاری میزان: شهرام مکری پس از دریافت نشان زنده یاد کیارستمی گفت: خیلی خوشحالم از دریافت این نشان چرا که کیارستمی همیشه به سینمای ما اعتبار می بخشد و خوشحالم که این اعتبار قرار نیست تنها در حد سینمای ایران بماند بلکه قرار است جهانی شود.

هیات داوران جشن حافظ را امیر پوریا، خسرو دهقان، جواد طوسی، محمدرضا لطفی، علیرضا مجمع، هیوا مسیح ، امیر رضا نوری پرتو، امیر هوشنگ هاشمی، صوفیا نصراللهی و علی معلم تشکیل می دهند.

در بخش اهدای جوایز نامزدهای دریافت جایزه حافظ برای بهترین فیلم مستند را فیلم های «راننده و روباه» اثر آرش لاهوتی، «فصل حرص» اثر لقمان خالدی و فیلم «من می خوام شاه بشم» اثر مهدی گنجی  تشکیل می دهند.

جایزه بهترین فیلم مستند با حضور بهروز افغمی و فریدون جیرانی به فیلم، «فصل حرص» اهدا شد.
در بخش بهترین چهره تلویزیونی سال با حضور جمشید گرگین و سروش صحت و در میان نامزدهایی چون عادل فردوسی پور، مهران مدیری، احسان علیخانی، رضا رشیدپور و رامید جوان، تندیس حافظ بهترین چهره تلویزیونی سال برای برنامه دورهمی به مهران مدیری اهدا شد.

در بخش بهترین دستاورد هنری در حوزه سینما نامزدهایی چون، بهرام دهقانی، ایرج رامین فر،بابک کریمی طارمی، سعید ملکان، مهرداد میرکیانی، امین میر سکاری  و سید رضا علویان حضور داشتند.

در این بخش با حضور الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی تندیس حافظ به بهرام دهقانی برای فیلم ابد و یک روز اهدا شد.

در بخش دیگر از برنامه برای بهترین بازیگر مرد درام تلویزیون با حضور داریوش ارجمند و ایرج راد به استاد علی نصیریان برای سریال شهرزاد اهدا شد.

علی نصیریان پس از دریافت تندیس حافظ گفت: رویدادهای فرهنگی و هنری به دست مردم رغم می خورد و فرهنگ و هنر متعلق به مردم و نسل های مختلف است که تلاش می کنند و از پای نمی نیشنند.

وی ادامه داد: افتخار می کنم این جایزه را از دو همکار قدیمی و دوست داشتنیم در تئاتر به من ارائه می دهند و این برایم بسیار ارزشمند است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: