جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 3 مهر 1393     
وقوع حریق درشرق و مرکز پایتخت

 

 

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» ایسنا، در این باره گفت: ساعت 12:02 امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در بلوار دلاوران به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش نشانان سه ایستگاه به همراه تانکر و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود، گفت: زیرزمین و طبقه همکف این ساختمان جمعا به مساحت 300 متر دچار حریق شده و مملو از چوب و لوازم مبل سازی بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود، گفت: آتش نشانان از چند جهت عملیات اطفاء حریق را آغاز کرده و پس از مدتی موفق به مهار و اطفای کامل حریق شده و در ساعت 14:30 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته وی این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت.

 

 

وقوع آتش سوزی در یک انبار بلور و کریستال در خیابان وحدت اسلامی

 

ملکی همچنین از وقوع آتش سوزی در یک انبار بلور و کریستال در خیابان وحدت اسلامی خبر داد و افزود: این حادثه در ساعت 12:10 به آتش نشانی اطلاع داده شد و دو ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه اداری مسکونی بود که در بخشی از آن بلور و کریستال نگهداری می‌شد و در بخشی دیگر از آن نیز یک کارگاه نجاری قرار داشت.

وی با بیان اینکه آتش از انبار بلور و کریستال آغاز شده و در حال سرایت به نجاری بود، خاطرنشان کرد: دود زیادی تمامی طبقات را دربر گرفته بود، به طوری که سه ساکن این ساختمان از جمله یک زن باردار در میان دود گرفتار شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان این افراد را از داخل ساختمان خارج کرده و به فضای باز منتقل کردند، گفت: گروه دیگر نیز همزمان شعله‌های آتش در این ساختمان را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

وی ساعت اتمام این عملیات را 13:11 اعلام کرد و افزود: علت هر دو حادثه از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: