جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 مهر 1393     
دولت تامین منابع مالی مترو را تسریع نماید

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت رفع چالش‌هاي موجود در وضعيت اعتباري و تأمين منابع مالي مترو گفت: تأمين منابع مالي مترو وظيفه قانوني دولت و شهرداري است.

سید دادوش هاشمی با بیان اینکه تمامی موانع برای تکمیل خطوط مترو باید برداشته شود، افزود: یکی از دغدغه هاي جدي مديريت شهري در سال های اخیر تأمين منابع مالي مورد نياز براي تکميل خطوط مترو پایتخت است.

وی افزود: همچنین بر اساس برنامه جامع حمل و نقل، سیاست اصلی مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک توسعه خطوط مترو است.

هاشمی با اشاره به تامین به موقع نیازهای مالی و اعتباری مترو اظهارکرد: هر مانعی که موجب اخلال در توسعه مترو تهران می شود باید رفع گردد تا گامی در جهت کاهش مشکل ترافیکی تهران برداشته شود.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: در همین حال همچنان اميدواريم دولت سهم خود در توسعه مترو پایتخت را به‌موقع پرداخت کند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری نیز از طرق منابع مختلف دنبال تامین به موقع نیازهای مالی مترو تهران است، تصریح کرد: بر اساس برنامه 5 ساله دوم مصوب شورای اسلامی شهر تهران حداقل باید سالی 15 کیلومتر مترو در پایتخت ساخته شود که شهرداری این توان را دارد تا در صورت تامین به موقع منابع مالی، این مهم را محقق کند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری پایتخت با اشاره به آغاز فصل بازگشایی مدارس و مشکلات ترافیکی در مرکز کشور گقت: ترافيک يکي از مشکلات اصلي شهر است که قطعا باید مديريت شود. در این میان مطمئنا توسعه حمل و نقل عمومي به‌ ويژه حمل و نقل ريلي درون شهري، يکي از برنامه‌هاي مهم در شهرداري است که به حل این معضل کمک خواهد کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: