جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 مهر 1393     
اجرای طرح تلفیقی نور، آب و موسیقی در دریاچه شهدای خلیج فارس

 به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، در راستای ارتقا زیبایی بصری و اجرای طرح نورپردازی دریاچه شهدای خلیج فارس احتمال دارد که پس از انجام بررسی ها، طرح تلفیقی نور، آب و موسیقی در آن به اجرا درآید.

جمال کامیاب، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی، با انتشار فراخوانی از تمامی موسسات و شرکت های داخلی و صاحبان برندهای معروف بین المللی دعوت کرده است تا پیشنهادات و طرح های خود را در خصوص پروژه نورپردازی دریاچه شهدای خلیج فارس به این سازمان ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمامی طرح هایی که در دریاچه به اجرا در می آید، زیر نظر شورای راهبردی است، افزود: بنابراین طرح نورپردازی دریاچه نیز زیر نظر شورای راهبردی انجام می شود و باید به تصویب این شورا برسد.

کامیاب اظهار کرد: تمامی مباحث زیست محیطی دریاچه باید به دقت بررسی شود چرا که از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تصریح کرد: سازمان زیباسازي شهر تهران به عنوان متولي اجراي طرح نورپردازی دریاچه شهدای خلیج فارس پس از بررسي طرح ها و تایید شورای راهبردی ، درياچه را نورپردازي می کند.

شوراي راهبردي درياچه شهداي خليج فارس به رياست معاون فني و عمراني شهرداري تهران تشكيل شده است تا تمامي فعل و انفعالاتي كه قرار است در درياچه اتفاق بيفتد، مورد رصد و بررسي قرار گيرد و مشكلي از جهت آلودگي محيط زيستي يا موضوعات فني نداشته باشد. هم اكنون نيز در اين شورا موضوع نورپردازي درياچه در حال بررسي است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: